Nakkefold

En tråd i 'Juni 2020' startet av Saphira, 25 Des 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Saphira Andre møte med forumet

Er helt knust!
    Noen som har vært borti dette?
    Venter nå på blodprøver fra sykehus og Danmark. Og kjenner jeg er totalt ødelagt.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Linemoora Flørter med forumet Junilykke 2020 ♡

Har du vært på ultralyd? Har dem da sett noe som ikke skal være der eller hva har skjedd? :grumpy:

3. Spiredrøm Forelsket i forumet

Kan du forklare litt nærmere? Har du vært på ultralyd nå nylig?

4. Saphira Andre møte med forumet

Jeg har vært på ul hos gyn. Han henviste til fødepoliklinikken da han ikke kunne utdype seg. Fødepoliklinikken bekrefter funn av fortykket nakkefold på nærmere 5mm . 4 valg fikk vi der og da- fortsette svangerskap som normalt.prøve av morkake.duo blodprøve eller abort. Så nevnte de plutselig at i Danmark kan du ta NIPT test som ikke er lovlig i Norge før man får påvist høy risiko på den første blodprøven. Da blei det bestilt (av oss) time i København 2 dager etter hos ultralydklinikken lille julaften. Meget flinke folk og veldig nøye i forklaring og var sjokket over valgene vi fikk her hjemme. Hun målte nakkenfolden til 4,8mm og ellers er alt som det ska være. Jeg er 14+4.

• Liker Liker x 1
  5. SpentPåDette Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Vi fikk beskjed at den skulle være under 3 mm, så det var veldig mye ja.. Lykke til, uansett hva dere velger å gjøre ❤️❤️❤️

6. Spiredrøm Forelsket i forumet

Så utrolig vanskelig:( hva tenker dere videre da? Følges dere opp i norge eller danmark?

7. Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18

Ikke selv, men venner av oss. De måtte ta morkakeprøve pga svært tykk nakkefold. Alt var helt fint på morkakeprøven og barnet er helt frisk i dag.

• Hjertelig Hjertelig x 2
  8. Saphira Andre møte med forumet

Åh så fantastisk å hørre!

9. Saphira Andre møte med forumet

Takk ❤️

10. Saphira Andre møte med forumet

Venter på blodprøver fra her og Danmark. Så må vi krysse alt for blodprøver er fine før vi velger videre vei. Har ikke lyst å velge noe,vil ha ei frisk jente ❤️ Men følges kun opp her.

11. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Hva er det de mistenker da? En av de skumle trisomiene? Håper alt er bra! ❤️

12. Gardinstanga Gift med forumet Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Så vidt jeg vet er nakkefolden relatert til downs syndrom

13. Saphira Andre møte med forumet

Downs og 3-4? Andre kromosom feil. Takk ❤️

• Morsom Morsom x 1
  14. Spiredrøm Forelsket i forumet

Huff ønsker dere masse lykke til uansett valg. Her er det bare dere som kan kjenne hva som blir riktig for dere og deres situasjon. Det kommer til å gå bra, uansett hva dere måtte gjøre❤️Masse gode tanker og støtte deres vei

15. DogTrainerMom Blir kjent med forumet Junilykke 2020 ♡

Uff, dette vet jeg lite om desverre.. Men ønsker dere alt godt og håper dere sitter med ei lita frisk jente i juni, å at sykehuset følger dere bra opp :Heartred

16. Saphira Andre møte med forumet

Fikk svar fra Danmark og alt negativt!!! Er så letta og overlykkelige ❤️ Og 100 % ei lita jenta prøver å komme over knekken men tar nok litt tid

• Hjertelig Hjertelig x 15
    • Liker Liker x 1
  17. Spiredrøm Forelsket i forumet

Så fantastisk! Det må jo være så sikker man kan være på at det er ei frisk jente???

18. Saphira Andre møte med forumet

Jepp ❤️

• Liker Liker x 1

Del denne siden