Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tre av dem kom før positiv test. Går alltid opp 3 kg rundt EL pga hormoner, så håper det er noe sånt nå også. Jordmor sa hvertfall jeg har mer vann i kroppen enn det jeg burde ha (noe jeg har av og til ellers også). Men må være ekstra flink fremover 
Tenker det er helt greit ogsåHar gått opp fire kgtre av dem kom før positiv test. Går alltid opp 3 kg rundt EL pga hormoner, så håper det er noe sånt nå også. Jordmor sa hvertfall jeg har mer vann i kroppen enn det jeg burde ha (noe jeg har av og til ellers også). Men må være ekstra flink fremover
![]()
Tenker det er helt greit ogsåså lenge vi er sånn ca flinke. Minekg er borte pga manglende matlyst og oppkast.
Spist en del frukt

Hvordan går det med dere? Her har jeg vært på første kontroll og har ikke gått opp men har gått ned over 4 kg så langt.Hurra for det
![]()
For sånne som meg som har høy bmi er det ikke veldig farlig så lenge jeg får i meg næring og drikke.Hei, er ikke gravid men vi prøver. Er det vanlig å gå ned i vekt under graviditet og er det farlig?
For sånne som meg som har høy bmi er det ikke veldig farlig så lenge jeg får i meg næring og drikke.
Men om jeg slutter å spise og drikke er det litt små skummelt.