Noen her som spiller dataspill?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Noen her som spiller dataspill?
Hva spiller dere?

Jeg spilte endel når jeg var yngre, og den siste tiden har jeg fått litt tid til å spille igjen.
For øyeblikket går det i Diablo III

Spiller mest overwatch nå.
Men har noen tusen timer i css, csgo, borderlands, guild wars, skyrim, pubg osv :p
Skyrim så ut som noe jeg kunne like.
Har egentlig ikke spilt på 10 år, gøy å begynne igjen.
Eldste på snart 13 husker ikke mamma spille, det har liksom alltid vært han og pappa sin ting, og brått og plutselig, og uten forvarsel så plukker mamma opp konsollen, setter inn et spill, spiller og faktisk gjør det godt. Dakkars, han skjønte ingenting :P
Så forklarte pappa han at en gang i tid en spilte mamma men enn han, og var egentlig ganske flink, da skjønte han enda mindre :P

• Liker
Reactions: HCS
Skyrim så ut som noe jeg kunne like.
Har egentlig ikke spilt på 10 år, gøy å begynne igjen.
Eldste på snart 13 husker ikke mamma spille, det har liksom alltid vært han og pappa sin ting, og brått og plutselig, og uten forvarsel så plukker mamma opp konsollen, setter inn et spill, spiller og faktisk gjør det godt. Dakkars, han skjønte ingenting :p
Så forklarte pappa han at en gang i tid en spilte mamma men enn han, og var egentlig ganske flink, da skjønte han enda mindre :p
Hehe, sikkert litt rart at mamma liker spill også!
Skyrim er et veldig bra spill. Spilte oblivion før skyrim kom ut også, liker den sjangeren veldig godt

Hehe, sikkert litt rart at mamma liker spill også!
Skyrim er et veldig bra spill. Spilte oblivion før skyrim kom ut også, liker den sjangeren veldig godt
Har prøvd Oblivion så vidt, kjøpte det like før jobben min tok av.
Med 3 barn og en krevende jobb har det ikke vært mye overskudd til spilling de siste årene, men nå som de begynner å bli eldre har jeg brått muligheten igjen :)

Oi, spiller masse. Akkurat nå er det mest Planet Zoo, men spiller også blant annet Raft, the forest, farm together, planet coaster, Stardew Valley, jurassic world evolution, the isle, banished, flere pek og klikk-spill (gjerne mørke og sære spill som Fran Bow og Rusty Lake)
Nylig kjøpt Sally Face som jeg gleder meg til å spille imorgen :)

Diablo og Skyrim spiller jeg helst på ps4.

Oi, spiller masse. Akkurat nå er det mest Planet Zoo, men spiller også blant annet Raft, the forest, farm together, planet coaster, Stardew Valley, jurassic world evolution, the isle, banished, flere pek og klikk-spill (gjerne mørke og sære spill som Fran Bow og Rusty Lake)
Nylig kjøpt Sally Face som jeg gleder meg til å spille imorgen :)

Diablo og Skyrim spiller jeg helst på ps4.
Hvordan synes du Planet Coaster er? :) Vurderer å kjøpe det :)

Spiller data og playstation.. Nå har vi akkurat spandert på oss skikkelig gaming pc, så da ble det bedre spillopplevelse.

Liker mest fantasy spill eller pek og klikk.

Final fantasy, ys, dragon quest, ni no kuni.

Av pek og klikk: book of unwritten tales, deponia, syberia...

Jeg elsker det! Kan virkelig anbefale det. Det er så sykt mange muligheter og du kan være så kreativ du vil :)
Kult! Mannen har nettopp skaffet seg ny pc til alt for mye penger, så tenker jeg skal ta litt beslag på den jeg også :p

Fant nylig frem Skyrim igjen selv. Det er noe nesten meditativt ved å løpe rundt i skogen og fjellene. Noen mods gjør at man heller kan kjøre overlevelsessimulator med vær og vind som store faktorer, og det var en ny og festlig måte å spille på synes jeg. Ellers har det gått mye i Pillars og Eternity og Divinity-spillene. Rpg er sjangeren for meg, som dere kanskje skjønner :hilarious:

Spiller Assassins Creed Origins nå. Gleder meg til Cyberpunk, Persona 5 Royal og Final Fantasy VII remake kommer ut neste år! Spiller mye RPG og fantasy. Er ikke noen stor fan av skytespill, men har spilt litt Overwatch :)

Foretrekker å spille i eget tempo og ikke online.

Når jeg har tid så blir det wow classic. PCen er dessverre pakket ned for julen for å få plass, men får lånt mannen sin pc av og til. Ellers er det konsoll det går i her, Outer Worlds.
Har tenkt å spille Planet Zoo når jeg kan, virker så gøy!

Når jeg har tid så blir det wow classic. PCen er dessverre pakket ned for julen for å få plass, men får lånt mannen sin pc av og til. Ellers er det konsoll det går i her, Outer Worlds.
Har tenkt å spille Planet Zoo når jeg kan, virker så gøy!
Planet zoo er gøy! Farlig spill som man blir sittende i timesvis med :hilarious:

Er litt mindre nå som vi har mini i hus. Men det blir ofte noen runder Diablo 3, Minecraft, Witcher 3 eller Skyrim VR når han har lagt seg for kvelden.

Spiller masse, både jeg, mannen og ungen. Vi spiller mye sammen alle tre, og mannen og jeg spiller noe sammen alene, også spiller vi hver for oss også. Men ingen av oss ser noe særlig på TV, bare noen få serier av og til.

Back
Topp