Noen her som spiller dataspill?

Gammel tråd, ser jeg; men ser jeg ikke har svart på den før :)

Akkurat nå spiller jeg mest på konsoll, da det er lettere å finne frem. Men, jeg spiller ja.
Skyrim. Don't starve. Sims. Spore. Darksiders.
Litt pokemon og harvest moon, samt animal crossing på håndkonsoll...

Blir ikke så ofte nå da. Hender jeg tar en runde don't starve med dattera (det synes hun er knall ❤️), eller Skyrim på ps5 når jeg er "alene", resten er det forsåvidt måneder ++ siden jeg har spilt.

Gammel tråd, ser jeg; men ser jeg ikke har svart på den før :)

Akkurat nå spiller jeg mest på konsoll, da det er lettere å finne frem. Men, jeg spiller ja.
Skyrim. Don't starve. Sims. Spore. Darksiders.
Litt pokemon og harvest moon, samt animal crossing på håndkonsoll...

Blir ikke så ofte nå da. Hender jeg tar en runde don't starve med dattera (det synes hun er knall ❤️), eller Skyrim på ps5 når jeg er "alene", resten er det forsåvidt måneder ++ siden jeg har spilt.
Pokemon go eller på konsollen?

Pokemon go eller på konsollen?

På konsollen. Pokemon go har jeg forsåvidt også, men..
Dette er er vel Pokemon X og Pokemon sun jeg har, til 2DS'en. Ikke spilt på en evighet dog. :P

På konsollen. Pokemon go har jeg forsåvidt også, men..
Dette er er vel Pokemon X og Pokemon sun jeg har, til 2DS'en. Ikke spilt på en evighet dog. :p
Blir bare på mobilen her

Blir bare på mobilen her

Mobilen har man jo med seg overalt da, så er jo enkelt å ta opp og spille noen minutter her og der. Men har andre spill jeg spiller mer på tlf, da. :p

Spilte mye før men blir så opphengt og bruker aaalt for mye tid.

Wow, Diablo 2, Path of Exile og alt av Elder Skrolls. Liker gamle klassikere også som Heroes 3 og Might and Magic 6 og 8. Ellers kosespill som Terraria.
Tre år senere, men må bare legge til at jeg også digger de gode gamle klassikerne. Men må bare spørre av nysgjerrighet, hvorfor ikke MM7? Det er nemlig min favoritt av de tre. Rundet det en god del ganger kan du si :p

Tre år senere, men må bare legge til at jeg også digger de gode gamle klassikerne. Men må bare spørre av nysgjerrighet, hvorfor ikke MM7? Det er nemlig min favoritt av de tre. Rundet det en god del ganger kan du si :p
Du, den har jeg faktisk aldri prøvd. Men kanskje jeg skal sjekke den ut. MM-serien er jo så utrolig koselige spill.
Start igjen. Spill på min server!
Brukte å spille på sylvanas. Hvilken er du på?

• Liker
Reactions: HCS
Du, den har jeg faktisk aldri prøvd. Men kanskje jeg skal sjekke den ut. MM-serien er jo så utrolig koselige spill.

Brukte å spille på sylvanas. Hvilken er du på?
Ja, da må du prøve! Si fra hva du syns! Ble helt nostalgisk i dag, så måtte spille litt Heroes 3 :)

Witcher 3, Cyberpunk, Medieval Dynasty, Planet Zoo, Stardew Valley, Animal Crossing, Sims, Simcity. Skal snart teste Stray

Begynte og Spille World Of Warcraft i 2007, slutta i 2019 og bytta da til Xbox. Ble helt hekta på Sea Of Thieves, stoppa med det. Nå driver jeg masse med Virtual photography Og har hatt et bilde i spill menyen på No Man’s Sky, Redigerer bildene jeg tar der i Photoshop. tar bilder i ACC spill, RDR2 ja de fleste jeg spiller egentlig og deler på Twitter i et stort miljø :)

• Liker
Reactions: HCS
Back
Topp