Skravletråd

Idag blir det risotto med sopp og indrefilet av svin :) I går var vi på ost og vinkveld hos naboene våre, var grådig i tvil hvilke oster som var lovlig men jeg mener å ha lest at alle smøreoster og harde oster er lov så da satset jeg på at de jeg spiste var trygg :)
 
Klapp på skulderen fordi jeg klarte å komme meg opp på et av byens høyeste fjell i finværet i dag, en tur på 3 timer :dance011
Trodde jeg skulle svime av et øyeblikk rett før toppen men det var fordi jeg kjente på sulten ;)
 
Leste i juni-forumet at de har en knipetråd!

Vil bare minne dere på å gjøre knipeøvelsene! :D
*Knip, hold
Knip, hold
Knip, hold*

Gjenta 3 ganger
 
Enig, men viktig! Gjør det mens du lager mat eller kjører bil. Jeg står mye på jobb, og pleier å gjøre det mens jeg kutter og skjærer råvarer.
 
Jeg har hatt kynnere i ei uke nå og uroet meg over at de var så hyppige. Fikk de tidlig forrige svangerskap også, men ikke så tidlig som nå. Dro til legen og fikk sykemelding i tilfelle det kom av stress og tok urinprøve som viste uvi.
Har hatt null symptomer på uvi, bortsett fra kynnere. Så glad jeg tok det på alvor å dro! :)
 
Jeg sliter med at jeg får skikkelige mensensmerter innimellom :-( noen andre som har det?

Ja, jeg får det jeg vil kalle menssmerter innimellom. Og det gjør faktisk ganske vondt. Men hver gang viser det seg at jeg bare må veldig på do, for da går det over etterpå :p
 
Jeg sliter med at jeg får skikkelige mensensmerter innimellom :-( noen andre som har det?

Ja, gjør det av og til, men det går over.
Kommer det ikke av at livmoren vokser og strekker?
Det er oftest om kvelden og om natten for min del, men noen ganger på dagen også.
 
Ja, gjør det av og til, men det går over.
Kommer det ikke av at livmoren vokser og strekker?
Det er oftest om kvelden og om natten for min del, men noen ganger på dagen også.
Jo, det sies at det kommer av at den strekker på seg, men man blir jo selvfølgelig kjempe bekymret igjen, som med ALT annet:wacky:
 
Nå nærmer det seg at de første i gruppa har OUL. Noen som har lyst til å administrere ny terminliste etter OUL?
 
Har ultralyd om to dager. Er kjempespent. Kjenner helt svake dult nederst i magen og finner hjertelyd med doppler når jeg prøver. Gleder meg til lille blir sterk nok til at barna kan få kjenne
 
Klør sånn på leggene!!
Er det en gravid-greie eller bare meg..?
Klør rundt hele leggene, og føler huden er øm/sår, som om jeg har tørrbarbert og raspet opp huden..
Tenkte det kanskje er åreknutene, det kan klø, men føler ikke det er slik kløe.
 
Klør sånn på leggene!!
Er det en gravid-greie eller bare meg..?
Klør rundt hele leggene, og føler huden er øm/sår, som om jeg har tørrbarbert og raspet opp huden..
Tenkte det kanskje er åreknutene, det kan klø, men føler ikke det er slik kløe.
Jeg og...! Klør veldig, akkurat som deg...
 
Flere enn meg som våkner på natta? I dag våknet jeg 05.. Har ikke fått sove siden. Igår kl 07, enda mannen hadde turnusfri og sto opp med storesøster for å gi frokost og levere i barnehagen.. Blæh :inpain:
 
Back
Topp