Skravletråd

Fikk plutselig god tid til å sulle hjemme med å ommøblere gjesterommet til gjesterom/barnerom, vaske barneklærne og rydde babystæsjet på plass..siden jeg ble permitert i disse korona-dagene..vi lever jo litt i karantene for å være forsiktige.

Flere som plutselig fikk god tid?
(må også drive med noe, ellers sitter jeg og stresser med tanke på slik reglene er i skrivende stund på fødeavdelingene)
 
Jeg fikk plutselig også god tid, har hjemmekontor og er delvis sykemeldt. Har også begynt å gjøre babyrommet klart, montert møbler, begynt å vaske tøy, og skal male veggene i løpet av uken. Alt kommer sikkert til å være klart lenge før det er nødvendig her :hilarious:
 
God tid har jeg overhodet ikke i disse dager
Hjemme med en på 2 og en på 4, snakk om å få kjørt seg :arghh:
Heldigvis har mannen hjemmekontor og kan avlaste innimellom
 
Jeg har plutselig veldig lite med tid :bored: Har hjemmekontor (jobber 100%), men en million ekstra oppgaver siden mange andre på jobb enten er syk eller har barn å ta hånd om på si. Så er ekstremt lange arbeidsdager om dagen!! Hjelper ikke at jeg har masse kynnere og nedpress nesten døgnkontinuerlig heller.. :arghh: *synes synd på meg selv*
 
Tjohei! Velkommen til verden, vår første «mai»-baby!:smiley-bounce016
(Som jeg har fått med meg?).
SÅ rart å tenke på at termingruppa er i gang med fødingen. Hvem føler at de er nestemann? :joyful:
 
Barnet er litt over 6 uker. Jeg fullammer.. og de siste dagene murrer det godt i magen/livmor-området når jeg ammer.
Kan da ikke være etterrier så lenge etterpå?
Synes det er tidlig hvis det er mensmurringer allerede..
 
Barnet er litt over 6 uker. Jeg fullammer.. og de siste dagene murrer det godt i magen/livmor-området når jeg ammer.
Kan da ikke være etterrier så lenge etterpå?
Synes det er tidlig hvis det er mensmurringer allerede..

Jeg har det helt likt. Jeg fikk dog ikke el/mensen tilbake før jeg sluttet med ammingen helt, også «koseammingen» en gang om dagen på slutten etter ca 1-1,5 år med de andre, så tviler igrunn på at jeg skal få den så tidlig tilbake denne gang. Men håper :)
 
Back
Topp