Skravletråd

En tråd i 'Mai 2020' startet av Alvea-, 27 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Livvea Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Fikk plutselig god tid til å sulle hjemme med å ommøblere gjesterommet til gjesterom/barnerom, vaske barneklærne og rydde babystæsjet på plass..siden jeg ble permitert i disse korona-dagene..vi lever jo litt i karantene for å være forsiktige.

Flere som plutselig fikk god tid?
    (må også drive med noe, ellers sitter jeg og stresser med tanke på slik reglene er i skrivende stund på fødeavdelingene)

• Enig Enig x 1
  2. Miss9 Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Jeg fikk plutselig også god tid, har hjemmekontor og er delvis sykemeldt. Har også begynt å gjøre babyrommet klart, montert møbler, begynt å vaske tøy, og skal male veggene i løpet av uken. Alt kommer sikkert til å være klart lenge før det er nødvendig her :hilarious:

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  3. FruMille Glad i forumet

God tid har jeg overhodet ikke i disse dager
    Hjemme med en på 2 og en på 4, snakk om å få kjørt seg :arghh:
    Heldigvis har mannen hjemmekontor og kan avlaste innimellom

• Hjertelig Hjertelig x 2
  4. Lavendella Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Jeg har plutselig veldig lite med tid :bored: Har hjemmekontor (jobber 100%), men en million ekstra oppgaver siden mange andre på jobb enten er syk eller har barn å ta hånd om på si. Så er ekstremt lange arbeidsdager om dagen!! Hjelper ikke at jeg har masse kynnere og nedpress nesten døgnkontinuerlig heller.. :arghh: *synes synd på meg selv*

• Hjertelig Hjertelig x 2
  5. TsumTsum Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Tjohei! Velkommen til verden, vår første «mai»-baby!:smiley-bounce016
    (Som jeg har fått med meg?).
    SÅ rart å tenke på at termingruppa er i gang med fødingen. Hvem føler at de er nestemann? :joyful:

6. Livvea Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Barnet er litt over 6 uker. Jeg fullammer.. og de siste dagene murrer det godt i magen/livmor-området når jeg ammer.
    Kan da ikke være etterrier så lenge etterpå?
    Synes det er tidlig hvis det er mensmurringer allerede..

7. Leiia Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg har det helt likt. Jeg fikk dog ikke el/mensen tilbake før jeg sluttet med ammingen helt, også «koseammingen» en gang om dagen på slutten etter ca 1-1,5 år med de andre, så tviler igrunn på at jeg skal få den så tidlig tilbake denne gang. Men håper :)

Del denne siden