Jeg liker også smile 2 kjempegodt, de kommer i så mange fine farger også.

Det eneste jeg synes virker dumt med 3 er at setet virker å være lavere plassert.
Jeg har en liten gutt på 15 måneder, så er ganske ny på dette med vogner, men fikk litt vogndilla.
Kjøpte først en
Britax smile 2 som er en vendbar vogn med fire hjul. Hadde også en best-i-test Britax babybilstol som gikk på den vogna, men den funksjonen brukte vi ikke så mye. Bagen er ikke så stor, så vi byttet til sittedel da han var 5 måneder. Bagen var heller ikke så lun som jeg kunne tenkt meg, men alt var greit nok til at jeg tenker jeg beholder vogna til denne. Å bytte til liggende sittedel ved 5 måneder var helt greit. Det mest positive med denne vogna for meg er at setet er plassert høyt, slik at når man skal plassere baby og justere seler og pose så trenger man ikke bøye seg så mye. (Jeg har en ryggskade.) Stokke Trailz er også høy forresten.
Kjøpte så en gammel brukt
Emmaljunga Nitro City for en tusenlapp. Den bruker vi som sovevogn, og den er planlagt å skulle være i barnehagen når han starter der.
I sommer kjøpte jeg en
Babyzen Yoyo, som er en reisetrille. Den får mye skryt rundt omkring, bl.a fordi den går i håndbagasjen på fly, men jeg er ikke helt venn med den enda. Tror jeg skal selge den videre.
Og så er det ønskelista mi: Jeg har kjempelyst på en
Baby Jogger City Elite, det virker som en fullstendig fantastisk vogn. Jeg tenker jeg kjøper det til kommende storebror, så kan frøet få smile 2.

Eller bør jeg heller kjøpe søskenvogn kanskje?
Et bonustips: Har du hjul med luft i; sjekk lufttrykket jevnlig! Det er stor forskjell på hvor lette de er å trille fra flate dekk til fulle dekk.
Jeg var klar for å skrote denne vogna forrige uke, men så ble den super igjen med litt luft.