Filmer/serier med gravidtema?

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Er så lei søppelet som går på TV på dagtid og er på leting etter mer med temaet som står i hodet på meg hele tiden nå :p

Så, filmer, serier og eventuelt reality med svangerskap, fødsler og babytid??

Hit me!
 
Mammasjokket er fin :)

Har nettopp sett den australske serien the Letdown. Der var det en del å kjenne seg igjen i fra den første tiden etter fødsel. Går på Netflix

Takk for tipset! Skal sjekke den ut. :)
 
Working moms på netflix er helt fantastisk! Først var mannen sånn " ehh jenteserie" og til slutt så ble det en rutine å se på det omtrent hver kveld. Forandret seg til "skal du ikke se på Working moms i dag?" fordi han selv begynte å bli hekta :p
 
Snoker her jeg.

«what to expect when you're expecting» med Cameron Diaz, Jennifer Lopez og Anna Kendrick i hovedrollene. Lo så jeg grein, og grein så jeg hylgrein. Den tar deg med på en skikkelig følelsesladet berg og dalbane! ☺️

Link til trailer: https://m.youtube.com/watch?v=EpnMkGGd_rQ

(Beklager og ber om tillatelse om det ikke er lov til å dele lenker)
 
Nå har jeg sett begge sesongene av Jordmødrene og startet gratis prøveperiode på Dplay så jeg får sett Fødeavdelingen. Spørs om jeg rekker fem sesonger på 14 dager, men får i alle fall sett litt. :) Jordmødrene var veldig fin, synes jeg. :Heartred
 
Call the midwife <3
 
Nå har jeg sett begge sesongene av Jordmødrene og startet gratis prøveperiode på Dplay så jeg får sett Fødeavdelingen. Spørs om jeg rekker fem sesonger på 14 dager, men får i alle fall sett litt. :) Jordmødrene var veldig fin, synes jeg. :Heartred
Jeg har og nettopp sett ferdig jordmødrene. Veldig fin serie. Hvor lenge fikk du den gratis? Tipper ikke jeg rekker over særlig mye etter fødsel men gøy å ha noe før den tid
 
Jeg har og nettopp sett ferdig jordmødrene. Veldig fin serie. Hvor lenge fikk du den gratis? Tipper ikke jeg rekker over særlig mye etter fødsel men gøy å ha noe før den tid

14 dager. Så langt har jeg sett en halv episode. :p
 
Back
Topp