Mistenker babyshower

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
På grunn av noe mamma sa i går (hun er verdens dåååååårligste til å holde overraskelser hemmelig) så mistenker jeg at det skal være babyshower for meg i morgen. Nå er det faktisk ingen helger som passer fram til fødsel annet enn eventuelt i morgen, så jeg kjenner at jeg faktisk kommer til å bli litt skuffet om det ikke blir det. For det hadde vært såååå fantastisk å samle alle jentene mine en siste gang og bare kost oss i lag før livet virkelig blir snudd opp ned og jeg aldri får tid til noe igjen :p :( Men nå har jeg jo siden i går gått rundt og vært nervøs og spent på om det blir noe i morgen eller ikke. Hater sånt, å gå rundt å ikke vite.

Jeg hater jo overraskelser og hadde planlagt min egen babyshower med første. Men bestevenninna mi kopierte alle inviterte på Facebook arrangementet mitt og lagde sitt eget og fikk jaggu overrasket meg likevel. Det var veldig hyggelig og fint å slippe å gjøre alt selv siden jeg var så sliten og gåen da, så alt i alt ble jeg veldig fornøyd (selv om jeg virkelig misliker overraskelser).
 
Så spennende da! Enig i det med å ikke like overraskelser, jeg er kontrollfrik og synes det er en rar følelse å ikke vite :p

Håper du oppdaterer etter i morgen om det ble eller ikke :)

(Jeg tror det blir Babyshower for meg om noen timer, litt nervøs i kroppen nå :p Hadde ikke med de to første, tror ikke jeg hadde hørt om det i Norge den gangen)
 
Så spennende da! Enig i det med å ikke like overraskelser, jeg er kontrollfrik og synes det er en rar følelse å ikke vite :p

Håper du oppdaterer etter i morgen om det ble eller ikke :)

(Jeg tror det blir Babyshower for meg om noen timer, litt nervøs i kroppen nå :p Hadde ikke med de to første, tror ikke jeg hadde hørt om det i Norge den gangen)
Haha, er jo spennende, men også veldig irriterende ! :hilarious: Er så typisk mamma å røpe seg på en eller annen måte:wtf:

Skal oppdatere i morgen ;)

Oj så gøy! Si ifra du også da om det blir noe av i dag :D :p
 
Krysser fingrene for at dere begge får baby shower denne helgen! :)
 
Haha, er jo spennende, men også veldig irriterende ! :hilarious: Er så typisk mamma å røpe seg på en eller annen måte:wtf:

Skal oppdatere i morgen ;)

Oj så gøy! Si ifra du også da om det blir noe av i dag :D :p

Det ble Babyshower i dag, den beste dagen på evigheter. Rørende å se hvor mange som møtte opp og alt det fine vi fikk ❤
 
Kom akkurat hjem, og jeg fikk babyshower :D :Heartblue:Heartblue:Heartblue Det var såååå koselig!!! Herregud! Har hatt det kjempefint i hele dag :love7 Jeg har så mange gode venninner og familie altså!
 
Back
Topp