Hei! Alle dere med barn fra før. Hva tenker dere rundt informering til storesøster eller storebror? Når? Hvordan? Jeg er så redd for at storesøster kan bli sjalu eller tro vi skal få ny baby og hun nå blir glemt. Hvis dere skjønner. Tanker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker at når magen blir stor så må vi prate om babyen i magen, lese bøker om babyer og søsken, og prøve å være like mye tilstede for henne. Blir nok litt vanskelig, men de fleste takler det vel ganske greit? Hun blir 3 når babyen kommerHei! Alle dere med barn fra før. Hva tenker dere rundt informering til storesøster eller storebror? Når? Hvordan? Jeg er så redd for at storesøster kan bli sjalu eller tro vi skal få ny baby og hun nå blir glemt. Hvis dere skjønner. Tanker?

Jeg er også mye mer redd med denne enn første, tror kanskje det er fordi jeg nå vet hva jeg mister, hvis jeg mister.Vil tro rundt uke 12 eller kanskje nærmere OUL/etter OUL. Han er 4 år og har maset om en baby i laaang tid nåMerker jeg er mer nervøs/redd denne gangen enn med første da..