Samme som meg det! Er 6 + 1 i dagHvor langt er dere på vei?
Eneste jeg har av «symptomer» er at jeg er trøtt og surrer mye...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som meg det! Er 6 + 1 i dagHvor langt er dere på vei?
Eneste jeg har av «symptomer» er at jeg er trøtt og surrer mye...
Jeg sov bare litt på sofaen og imellomtiden har termingruppa dryyla forbi 5000!! Imponerende!!
Nå sitter jeg her og nistirrer på når skjult-gruppa dukker opp. Håper hun Tamara ikke sover på sofaen.

Du må si i fra til TGA jafår vi automatisk tilgang på skjult eller må vi si ifra til TGA at vi ønsker å bli med ?![]()

Er det egen tråd man sier ifra i eller må vi sende privat melding? Og hvem skal jeg sende til og når?Du må si i fra til TGA ja![]()

Hvem er tga?Du må si i fra til TGA ja![]()
Sender melding privat ja, når gruppa er oppe så legger sikkert Tamara ut beskjed om gruppa og TGA, og da sender du melding til TGAEr det egen tråd man sier ifra i eller må vi sende privat melding? Og hvem skal jeg sende til og når?![]()

Ønske. og Mona-BHvem er tga?

Siden du er så flink til å holde styr på hva som skjer jern på forumet blir jeg veldig takknemlig hvis du gidder å gi et lite pip her inne i tråden også når det er klart for å sende privat meldingSender melding privat ja, når gruppa er oppe så legger sikkert Tamara ut beskjed om gruppa og TGA, og da sender du melding til TGA![]()

Haha, skal prøveSiden du er så flink til å holde styr på hva som skjer jern på forumet blir jeg veldig takknemlig hvis du gidder å gi et lite pip her inne i tråden også når det er klart for å sende privat melding![]()

Hvor langt er du på vei? Gruer meg til hvis dette skjer meg...Kvalmen har vart hele dagen, jeg håper virkelig ikke dette blir normalen de neste 8 mnd..
Tror jeg skal ringe legen å få kvalmestillende imorgen, dette går ikke. Har gått 594 steg i løpet av dagen. Det er stort sett turer på do.
Jepp... men sov nok nærmere 2 timer på sofaen. Straks dusje også rett i seng. Men først må jeg spise noen kavringer og stabilisere magenGleder meg til kl blir 22 for da kan jeg legge meg Sover 8,5 time hver natt pluss en time etter middag, det er så vidt jeg fungerer på kveldstid.
I går skulle jeg gjøre en enkel oppgave på jobb og folk så bare rart på meg fordi jeg ikke fikk det til... Andre som også har det sånn?
6+1..Hvor langt er du på vei? Gruer meg til hvis dette skjer meg...