mto
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Himmelbarn
Julikulene 2020
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
I dag? Like greitGår vi bare for 5000 med en gang?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag? Like greitGår vi bare for 5000 med en gang?![]()

Jeg ville nok sagt i uke 6 da. Synes det et det som gir mening, når man er 5+0 er jo uke 5 ferdig, og uke 6 begyntJeg er 5+0 idag. Ville dere da sagt at dere er i uke 6 eller at dere er i uke 5?
Men i følge podcasten til babyverden synes ikke jordmødre det er rett måte å si det påHvilken podcast er det?Jeg ville nok sagt i uke 6 da. Synes det et det som gir mening, når man er 5+0 er jo uke 5 ferdig, og uke 6 begyntMen i følge podcasten til babyverden synes ikke jordmødre det er rett måte å si det på
Denne! Synes den er så koseligHvilken podcast er det?
Kjør på sier jeg bareI dag? Like greit![]()

Da føler jeg meg litt tryggere om jeg evt trenger nesespray denne gangenHahaMen ja, det var det jeg fikk beskjed om også
![]()

JaGår jo rette veien![]()
Jaaaa, magen er så øm og håven at jeg ser ut som jeg er halvveis alleredeEr det flere som ser ut som man er 6 mnd på vei??? Her tror jeg kroppen har tatt feil av 6 uker og 6 mnd
Skulle gjerne klart å skjule magen til vi har vært på TUL i det minste....

Jaaaa, magen er så øm og håven at jeg ser ut som jeg er halvveis allerede![]()
hadde den kommet frem etter TUL hadde jeg bare vært happy. Men dette er litt for tidlig
Du er ikke alene! Gravidbuksene er kommet på, det er vanskelig å skjule magenEr det flere som ser ut som man er 6 mnd på vei??? Her tror jeg kroppen har tatt feil av 6 uker og 6 mnd
Skulle gjerne klart å skjule magen til vi har vært på TUL i det minste....

Du er ikke alene! Gravidbuksene er kommet på, det er vanskelig å skjule magen![]()

Jeg har også mage som ser ut som jeg enten har spist julemiddag eller er gravid. Litt vittig, samtidig litt frustrerende.

Ingen har kommentert det enda, men så går jeg med så store klær som jeg får til. Og tror folk er litt forsiktig med å si noe om vekta mi, tror de vet jeg er litt sår på det punktetÆæææ godt vi er flere!
Har noen kommentert det? Sist gang lengtet jeg sårt etter tegn til mage. Kom sakte men sikkert i uke 25. Nå bare BÆM!![]()

Ingen har kommentert det enda, men så går jeg med så store klær som jeg får til. Og tror folk er litt forsiktig med å si noe om vekta mi, tror de vet jeg er litt sår på det punktet![]()
Store gensere og skjerfHvordan klarer du å skjule det?? Jeg kjenner jeg får litt noia av det herhadde den kommet frem etter TUL hadde jeg bare vært happy. Men dette er litt for tidlig
![]()
så får jeg satse på at den roer seg litt ned snart og popper litt seinere 
Håper nok at jeg ikke legger på meg alt for mye, kun baby og greier liksomJeg går også med store ullgensere nå. Flaks det ikke er sommeren si
Jepp, samme her. Men akkurat nå burde det ikke være noen tvil altså. Er overvektig fra før, men har ikke stor mage. Alt er liksom jevnt fordelt og jeg har en helt ok kroppmen folk vet nok at vekt er et ømt tema her også ja..
![]()