Kvalm, energiløs og vanvittig ømme pupper.Bortsett fra positiv graviditetstest, hvilke andre tegn hadde dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kvalm, energiløs og vanvittig ømme pupper.Bortsett fra positiv graviditetstest, hvilke andre tegn hadde dere?
Hørtes deilig ut. Her pleier vår å stå opp i 6-tiden, og med overnattingsbesøk ble det to viltre gutter som var klare å stå opp i 6-tidenÅja såpass ja. Nei sitter her alene, samboer er b-menneske og hunden er hos bestemora. Men nyter egentiden. Killing Eve på tv så blir det straks å finne frem duken jeg hekler![]()
Fortere sliten og veldig svimmel i perioder er vel gjengangeren hittil. Forrige svangerskap startet hyperemis i uke 5 eller 6 mener jeg å huske, så går veldig varsomt for jeg håper jeg slipper unna det denne gangen...Bortsett fra positiv graviditetstest, hvilke andre tegn hadde dere?
Lunta blir litt ekstra kort på morraskvisten nå jaHelt korrekt! Klarte å roe ned kvalmen med en brødskive med leverpostei, heldigvis, for jøssenam så lite tålmodighet jeg brått fikk.

Kvalm, svimmel, vonde pupper, masse stikninger, tørst og trøttBortsett fra positiv graviditetstest, hvilke andre tegn hadde dere?
Ja tørst, veldig tørst! Har drukket 5 flasker vann allerede idag, og da har jeg hatt en 2 timers kåbbåistrekk på sofa'n også.
). Naboen vår og mamma i barnehagen til frøkna er jordmor og jeg bare måtte sende henne en melding på Facebook for å spørre om hvordan det er med gravide og spa siden jeg skal dit neste helg
er såååå moro å fortelle folk Ååh skjønner deg så godt!! Uke 12 kan ikke komme fort nok, da skal vi fortelle alle det!Da har jeg fortalt det til den første utenom mannen og et par venninner (og alle de som er på babyverden). Naboen vår og mamma i barnehagen til frøkna er jordmor og jeg bare måtte sende henne en melding på Facebook for å spørre om hvordan det er med gravide og spa siden jeg skal dit neste helg
er såååå moro å fortelle folk
![]()
Jeg gleder megÅåh skjønner deg så godt!! Uke 12 kan ikke komme fort nok, da skal vi fortelle alle det!
Hva fant du ut angående spa?Da har jeg fortalt det til den første utenom mannen og et par venninner (og alle de som er på babyverden). Naboen vår og mamma i barnehagen til frøkna er jordmor og jeg bare måtte sende henne en melding på Facebook for å spørre om hvordan det er med gravide og spa siden jeg skal dit neste helg
er såååå moro å fortelle folk
![]()
Skal også på spa neste helg.. 
Hun sa at en måtte tenke på hvor varm en ble, og prøve å begrense det sånn at kjernetemperaturen ikke ble for høy. Hun hadde tatt boblebad og sauna i alle sine tre graviditeter! Men hun understreket at en må føle seg komfortabel selvHva fant du ut angående spa?Skal også på spa neste helg..
![]()

Hørtes deilig ut med matFrokostid nå. Har sååå lyst på ostesmørbrød men vet jo at jeg egentlig ikke har godt av det.. Men en fersk loff, smeltet ost og god sennep frister
Hva skal dere denne uken da? Vært så mye stress her i det siste, så skal prøve å slappe av litt mer denne uken. Har hundeutstilling denne uken så skal ordne til det men prøve å ta på meg lite annet ekstra. Snør masse, så ser nok ikke samboer da, siden han brøyterSkulle ønske han kunne gi opp brøytingen, skikkelig tidstyv som ikke betaler nok for seg at det er verdt det i mine øyne. Vi tjener mer på de andre skjeftene han driver med. I år skal jeg være hard, og alle private som ringer for å klage på brøyting blir sagt opp, så da har de 2 uker på å finne noen andre noe som ikke er så lett i grisegrendtstrøk
![]()
Så gøy! Hvor skal dere? Slike turer er gull verdt.Hørtes deilig ut med matblir en ganske rolig uke. Er sykmeldt, men er likevel mye som skal følges opp. Men til helga er det venninnetur
![]()
Vi skal på spaSå gøy! Hvor skal dere? Slike turer er gull verdt.
Alt som er avbrekk fra hverdagen med veninnetid er deiligVi skal på spaså bare en drøy time unna, men føles som vi skal laaangt avgårde
![]()
Ja, jeg gleder megAlt som er avbrekk fra hverdagen med veninnetid er deilig![]()