Skravletråden

Åja såpass ja. Nei sitter her alene, samboer er b-menneske og hunden er hos bestemora. Men nyter egentiden. Killing Eve på tv så blir det straks å finne frem duken jeg hekler:)
Hørtes deilig ut. Her pleier vår å stå opp i 6-tiden, og med overnattingsbesøk ble det to viltre gutter som var klare å stå opp i 6-tiden :D

Bortsett fra positiv graviditetstest, hvilke andre tegn hadde dere?
Fortere sliten og veldig svimmel i perioder er vel gjengangeren hittil. Forrige svangerskap startet hyperemis i uke 5 eller 6 mener jeg å huske, så går veldig varsomt for jeg håper jeg slipper unna det denne gangen...

Ja tørst, veldig tørst! Har drukket 5 flasker vann allerede idag, og da har jeg hatt en 2 timers kåbbåistrekk på sofa'n også.

Da har jeg fortalt det til den første utenom mannen og et par venninner (og alle de som er på babyverden:hilarious:). Naboen vår og mamma i barnehagen til frøkna er jordmor og jeg bare måtte sende henne en melding på Facebook for å spørre om hvordan det er med gravide og spa siden jeg skal dit neste helg :hilarious: er såååå moro å fortelle folk :rolleyes::D

Er så ufattelig sliten i dag, tar på å være frivillig på fotballkamp! Nå har jeg funnet sofaen med mer fotball, mr.lee og fyr i peisen:D

Da har jeg fortalt det til den første utenom mannen og et par venninner (og alle de som er på babyverden:hilarious:). Naboen vår og mamma i barnehagen til frøkna er jordmor og jeg bare måtte sende henne en melding på Facebook for å spørre om hvordan det er med gravide og spa siden jeg skal dit neste helg :hilarious: er såååå moro å fortelle folk :rolleyes::D
Ååh skjønner deg så godt!! Uke 12 kan ikke komme fort nok, da skal vi fortelle alle det!

Hva fant du ut angående spa? :angelic: Skal også på spa neste helg.. :)

Frokostid nå. Har sååå lyst på ostesmørbrød men vet jo at jeg egentlig ikke har godt av det.. Men en fersk loff, smeltet ost og god sennep frister :smiley-angelic006
Hva skal dere denne uken da? Vært så mye stress her i det siste, så skal prøve å slappe av litt mer denne uken. Har hundeutstilling denne uken så skal ordne til det men prøve å ta på meg lite annet ekstra. Snør masse, så ser nok ikke samboer da, siden han brøyter :rolleyes: Skulle ønske han kunne gi opp brøytingen, skikkelig tidstyv som ikke betaler nok for seg at det er verdt det i mine øyne. Vi tjener mer på de andre skjeftene han driver med. I år skal jeg være hard, og alle private som ringer for å klage på brøyting blir sagt opp, så da har de 2 uker på å finne noen andre noe som ikke er så lett i grisegrendtstrøk :cool:

Hva fant du ut angående spa? :angelic: Skal også på spa neste helg.. :)
Hun sa at en måtte tenke på hvor varm en ble, og prøve å begrense det sånn at kjernetemperaturen ikke ble for høy. Hun hadde tatt boblebad og sauna i alle sine tre graviditeter! Men hun understreket at en må føle seg komfortabel selv ;) så tenker at dette skal gå helt fint! Også burde en informere hvis en før behandlinger, er noen som ikke er bra for baby :happy:

Frokostid nå. Har sååå lyst på ostesmørbrød men vet jo at jeg egentlig ikke har godt av det.. Men en fersk loff, smeltet ost og god sennep frister :smiley-angelic006
Hva skal dere denne uken da? Vært så mye stress her i det siste, så skal prøve å slappe av litt mer denne uken. Har hundeutstilling denne uken så skal ordne til det men prøve å ta på meg lite annet ekstra. Snør masse, så ser nok ikke samboer da, siden han brøyter :rolleyes: Skulle ønske han kunne gi opp brøytingen, skikkelig tidstyv som ikke betaler nok for seg at det er verdt det i mine øyne. Vi tjener mer på de andre skjeftene han driver med. I år skal jeg være hard, og alle private som ringer for å klage på brøyting blir sagt opp, så da har de 2 uker på å finne noen andre noe som ikke er så lett i grisegrendtstrøk :cool:
Hørtes deilig ut med mat :D blir en ganske rolig uke. Er sykmeldt, men er likevel mye som skal følges opp. Men til helga er det venninnetur :cool:

Var det sånn at forkjølelse osv er mer farlig for oss/baby nå?

Mener å ha lest noe sånt. Og blir litt små engstelig nå som vi har to på kontoret som hoster som gale (og han ene «skryter» av at han måtte på legevakta pga hosten O.l i helgen....)

Back
Topp