Noen som har noen spennende planer i dag?![]()
Skal få besøk av et vennepar med en liten baby i kveld, så har vært og handlet inn til middag
Måtte legge meg og hvile når jeg kom hjem, ble skikkelig sliten av den shoppingturen der Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har noen spennende planer i dag?![]()
Måtte legge meg og hvile når jeg kom hjem, ble skikkelig sliten av den shoppingturen der 
Så koselig med babybesøkSkal få besøk av et vennepar med en liten baby i kveld, så har vært og handlet inn til middagMåtte legge meg og hvile når jeg kom hjem, ble skikkelig sliten av den shoppingturen der
![]()
Hørtes ut som en alt for slitsom helgJeg skal i 29-års bursdag med bowling i dag, og var i 30 års lag med dart spilling i går. Er like sliten etter gårsdagen som gubben som er fyllesyk![]()

Høres fantastisk ut!! ser veldig fram til leggetid sånn at jeg kan legge meg strekk ut på sofaenJeg har tidenes lørdag! Shopping tidligere idag, nå ligger jeg under teppet med chips, brus og smågodt![]()
Jeg har tidenes lørdag! Shopping tidligere idag, nå ligger jeg under teppet med chips, brus og smågodt![]()
Vært på jobb til 15 (travelt), hjem med datter alene resten av dagen sa sambo er på jobbNoen som har noen spennende planer i dag?![]()
Aking ute i masse ny snø, lagd snømann, måka litt, koser oss med grøt akkurat nå og snart leggetid for frøken fryd på 2
Klarer du å holde deg våken så lenge etter en sånn dag?Vært på jobb til 15 (travelt), hjem med datter alene resten av dagen sa sambo er på jobbAking ute i masse ny snø, lagd snømann, måka litt, koser oss med grøt akkurat nå og snart leggetid for frøken fryd på 2
Da skal jeg sitte å glo på TV mens jeg venter på at samboer kommer hjem klokka 22
![]()
Jeg holder på å sovne i sofaen nå, straks leggetid før min toåring også Hørtes ut som en perfekt dagVært på jobb til 15 (travelt), hjem med datter alene resten av dagen sa sambo er på jobbAking ute i masse ny snø, lagd snømann, måka litt, koser oss med grøt akkurat nå og snart leggetid for frøken fryd på 2
Da skal jeg sitte å glo på TV mens jeg venter på at samboer kommer hjem klokka 22
![]()

Har ikke noe valg! Haha! Er B-menneske i tillegg, med skikkelig lakenskrekk. Men NÅ er det sofaen!!Klarer du å holde deg våken så lenge etter en sånn dag?Jeg holder på å sovne i sofaen nå, straks leggetid før min toåring også
![]()

Var ganske fint ja! De små koser seg sååå i snøen og det er så koseligHørtes ut som en perfekt dag![]()

Jeg har tidenes lørdag! Shopping tidligere idag, nå ligger jeg under teppet med chips, brus og smågodt![]()

Nyt!Det er så digg!!! Mannen tok legging i dag, så jeg bare nyterNå er to unger i seng og sofaen er kapret. Win.
Så koselig med babybesøkhva blir det til middag?

Skulle akkurat legge meg på sofaen og hva skjer? Joda. Lekkasje fra oppvaskmaskinen. Vann over alt![]()

Takk.Nei?! Shit. Det er så kjedelig når sånt skjer. Bare å kontakte forsikringsselskapet sporenstreks. Lykke til med opprydding og alt![]()
Åh så kjedeligSkulle akkurat legge meg på sofaen og hva skjer? Joda. Lekkasje fra oppvaskmaskinen. Vann over alt![]()
Åh, det er så godt med pai! Det tror jeg at jeg må lage snart, takk for tipsJa, det var veldig koselig! Lengter om mulig enda mer til juli neste år nå...Til middag ble det ble to forskjellige paier, en med fetaost og spinat og en med ost og skinke. De ble veldige gode (om jeg får si det selv)! Nå er det rett ut i senga som gjelder, kvalmen kom som et brev på posten rett før vi fikk besøk og har ikke gitt seg enda
![]()