Skravletråden

Jeg skal i 29-års bursdag med bowling i dag, og var i 30 års lag med dart spilling i går. Er like sliten etter gårsdagen som gubben som er fyllesyk:dead:

Skal få besøk av et vennepar med en liten baby i kveld, så har vært og handlet inn til middag :happy: Måtte legge meg og hvile når jeg kom hjem, ble skikkelig sliten av den shoppingturen der :rolleyes:
Så koselig med babybesøk :D hva blir det til middag?

Jeg har tidenes lørdag! Shopping tidligere idag, nå ligger jeg under teppet med chips, brus og smågodt :)

Jeg har tidenes lørdag! Shopping tidligere idag, nå ligger jeg under teppet med chips, brus og smågodt :)
Høres fantastisk ut!! ser veldig fram til leggetid sånn at jeg kan legge meg strekk ut på sofaen :rolleyes:

Ahh, det hørtes digg ut! Jeg tenkte det skulle bli kjempedeilig med en helg uten planer. Viser seg at det er gørr kjedelig!! De tkan hende at det er jeg som drar i gang lek og aktiviteter hjemme, så når jeg er slækk er det liksom ingen ting som skjer :p

Noen som har noen spennende planer i dag? :happy:
Vært på jobb til 15 (travelt), hjem med datter alene resten av dagen sa sambo er på jobb :hilarious: Aking ute i masse ny snø, lagd snømann, måka litt, koser oss med grøt akkurat nå og snart leggetid for frøken fryd på 2:p Da skal jeg sitte å glo på TV mens jeg venter på at samboer kommer hjem klokka 22 :hilarious:

Vært på jobb til 15 (travelt), hjem med datter alene resten av dagen sa sambo er på jobb :hilarious: Aking ute i masse ny snø, lagd snømann, måka litt, koser oss med grøt akkurat nå og snart leggetid for frøken fryd på 2:p Da skal jeg sitte å glo på TV mens jeg venter på at samboer kommer hjem klokka 22 :hilarious:
Klarer du å holde deg våken så lenge etter en sånn dag? :hilarious: Jeg holder på å sovne i sofaen nå, straks leggetid før min toåring også :p

Hørtes ut som en perfekt dag:arghh::Heartred:love7

Skulle akkurat legge meg på sofaen og hva skjer? Joda. Lekkasje fra oppvaskmaskinen. Vann over alt :mad:

Så koselig med babybesøk :D hva blir det til middag?

Ja, det var veldig koselig! Lengter om mulig enda mer til juli neste år nå... :rolleyes: Til middag ble det ble to forskjellige paier, en med fetaost og spinat og en med ost og skinke. De ble veldige gode (om jeg får si det selv)! Nå er det rett ut i senga som gjelder, kvalmen kom som et brev på posten rett før vi fikk besøk og har ikke gitt seg enda :depressed:

Skulle akkurat legge meg på sofaen og hva skjer? Joda. Lekkasje fra oppvaskmaskinen. Vann over alt :mad:

Nei?! Shit. Det er så kjedelig når sånt skjer. Bare å kontakte forsikringsselskapet sporenstreks. Lykke til med opprydding og alt:Heartred

Nei?! Shit. Det er så kjedelig når sånt skjer. Bare å kontakte forsikringsselskapet sporenstreks. Lykke til med opprydding og alt:Heartred
Takk. ❤️
Så sykt irriterende. Har stått på alle fire og tørket gulvet. Hadde jeg ikke vondt i ryggen og bekkenet fra før så har jeg det hvertfall nå! :mad:

Ja, det var veldig koselig! Lengter om mulig enda mer til juli neste år nå... :rolleyes: Til middag ble det ble to forskjellige paier, en med fetaost og spinat og en med ost og skinke. De ble veldige gode (om jeg får si det selv)! Nå er det rett ut i senga som gjelder, kvalmen kom som et brev på posten rett før vi fikk besøk og har ikke gitt seg enda :depressed:
Åh, det er så godt med pai! Det tror jeg at jeg må lage snart, takk for tips ;) håper du får sove og våkner uten kvalme :sorry:

Back
Topp