Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har Bugaboo Buffalo - fantastisk god vogn! Lett å manøvrere, kan snuast begge veier, passer både til meg (165) og far (187), god plass i bag, kalesje som beskytter kjempebra, god plass til oppbevaring under, lett å slå sammen, stødig....
Har også Bugaboo Donkey som søskenvogn, samme gode egenskaper - men litt smalere bag og sittedel, tar større plass når bare en del er i bruk (men korga som blir brukt i stedet for ekstra sittedel er gull!)
Åh, den er discontinued. Da får vi se oss om etter en annen.Det høres ut som om dere har ca samme høyder som oss, så da må kanskje vi også ta en titt på denne vogna. Noen flere tips til vogner som kan tilpasses slik at det passer personer av veldig ulik høyde?
Finner den sikkert brukt om det er et alternativ - den holder seg utrulig godt. Vi kjøpte vår i 2015 og skal nå bruke den på unge nr. 3Åh, den er discontinued. Da får vi se oss om etter en annen.
Vi har også Bugaboo Buffalo og er veldig fornøyd. Vi kjøpte vår i februar 18, og da var de sluttet å produsere den. Den ble erstattet med Bugaboo Fox i mars 18. Så det er nok den vognen som er mest lik. Forskjell er design, fox er litt lettere i vekt, har litt mindre forhjul og har bedre demping.Åh, den er discontinued. Da får vi se oss om etter en annen.
Jeg er så usikker på om det blir nødvendig med søskenvogn. Har tenkt at ståbrett holder. Her blir det 2 år og 2 mnd mellom de toHer blir det vognene til storesøster, emaljunga super viking og tfk jogster adventure. Elsker emaljungaen! Perfekt med demping, solid og kommer seg frem overalt. Tenker først og fremst at emmaljungaen blir hovedvogn til baby, og storesøster kan bruke tfk. Litt usikker på søskenvogn, blir 2,5 år mellom, så kjøper vel noe brukt pluss ståbrett.
Jaa, vanskelig å si på forhånd! Kommer jo mye an på ungen også. Foreløpig løper mi bare feil vei, så ser for meg det hadde blitt stress uten søskenvogn nå. Men er jo umulig å si så langt frem i tid.Jeg er så usikker på om det blir nødvendig med søskenvogn. Har tenkt at ståbrett holder. Her blir det 2 år og 2 mnd mellom de to
Samme her, blir akkurat to år mellom. Håper å slippe å bytte vogn, heller ha han største i sele på ryggen.Jeg er så usikker på om det blir nødvendig med søskenvogn. Har tenkt at ståbrett holder. Her blir det 2 år og 2 mnd mellom de to