Har dere tenkt på vogn?

Marmarka

Marimariblomst
Junilykke 2020 ♡
Julibarna2024☀️
Noen som har en favorittvogn/merke og hvorfor i så fall?

Hadde en Teutonia med første,men det var i 2011.Likte godt at den kunne snu på en femøring

Jeg har en stokke trailz. Har vært fornøyd. Liker at den er høy, jeg er 179 høy selv. Liker at den har store kraftige hjul til å komme seg gjennom dyp snø og gjørme, liker at den har god oppbevaring under.

God kvalitets vogn

Har en emmaljunga Edge fra første som nå er i bruk til snuppa på 8 mnd. Den blir nok brukt med bag til mageboeren.
Også har vi en babyjogger city mini gt som nok blir vogna til storesøster på 8 mnd. Også må vi nok skaffe en søskenvogn for blir jo bare 16 mnd mellom storesøster og babyen :D
Men litt usikker på hvordan vogn. Tror babyjogger city mini gt dobbel er en god kandidat men må kjøpe brukt så får se hva vi får tak i

Stokke trailz her også. Veldig fornøyd med den :) Men storebror bruker den til å sove i i barnehagen så vi må finne på noe lurt når baby kommer.

Vi er veldig fornøyd med Bugaboo Donkey (søskenvogn). Elsker att man kan flytte setene i den retninga man ønsker, att den er lett å trille, enkel å slå sammen og tar liten plass i bilen:happy:

Har Bugaboo Buffalo - fantastisk god vogn! Lett å manøvrere, kan snuast begge veier, passer både til meg (165) og far (187), god plass i bag, kalesje som beskytter kjempebra, god plass til oppbevaring under, lett å slå sammen, stødig....

Har også Bugaboo Donkey som søskenvogn, samme gode egenskaper - men litt smalere bag og sittedel, tar større plass når bare en del er i bruk (men korga som blir brukt i stedet for ekstra sittedel er gull!)

Har såvidt begynt å tenke på vogn, selv om jeg føler det er litt tidlig enda :nailbiting:

Heller mest mot Emmaljunga double viking, men har tenkt på Bugaboo Donkey også. Kunne egentlig tenkt meg å prøvetrille før vi kjøper :p

Har Bugaboo Buffalo - fantastisk god vogn! Lett å manøvrere, kan snuast begge veier, passer både til meg (165) og far (187), god plass i bag, kalesje som beskytter kjempebra, god plass til oppbevaring under, lett å slå sammen, stødig....

Har også Bugaboo Donkey som søskenvogn, samme gode egenskaper - men litt smalere bag og sittedel, tar større plass når bare en del er i bruk (men korga som blir brukt i stedet for ekstra sittedel er gull!)

Det høres ut som om dere har ca samme høyder som oss, så da må kanskje vi også ta en titt på denne vogna. Noen flere tips til vogner som kan tilpasses slik at det passer personer av veldig ulik høyde?

Det høres ut som om dere har ca samme høyder som oss, så da må kanskje vi også ta en titt på denne vogna. Noen flere tips til vogner som kan tilpasses slik at det passer personer av veldig ulik høyde?
Åh, den er discontinued. Da får vi se oss om etter en annen.

Vi har en TFK Joggster Twist etter førstemann. Var veldig godt fornøyd med den :) Enkel å manøvrere, lang bagdel, og tok liten plass sammenlagt. Ikke noe særlig til oppbevaring under, men det var aldri noe must for vår del ;)

Sikler på emmaljunga ntx90 eller Joolz Geo 2 mono! Erfaringer? 13 år siden sist og da hadde jeg en svær Simo :p

Vi har en fin Emmaljunga etter storesøster som er pent brukt, den skal vi fortsatt bruke☺️

Jeg har fortsatt simo vogna fra hun på 4. Så blir å bruke den. Elsker simo selv om den er stor og tung:D

Her blir det vognene til storesøster, emaljunga super viking og tfk jogster adventure. Elsker emaljungaen! Perfekt med demping, solid og kommer seg frem overalt. Tenker først og fremst at emmaljungaen blir hovedvogn til baby, og storesøster kan bruke tfk. Litt usikker på søskenvogn, blir 2,5 år mellom, så kjøper vel noe brukt pluss ståbrett.

Åh, den er discontinued. Da får vi se oss om etter en annen.
Vi har også Bugaboo Buffalo og er veldig fornøyd. Vi kjøpte vår i februar 18, og da var de sluttet å produsere den. Den ble erstattet med Bugaboo Fox i mars 18. Så det er nok den vognen som er mest lik. Forskjell er design, fox er litt lettere i vekt, har litt mindre forhjul og har bedre demping.

Her blir det vognene til storesøster, emaljunga super viking og tfk jogster adventure. Elsker emaljungaen! Perfekt med demping, solid og kommer seg frem overalt. Tenker først og fremst at emmaljungaen blir hovedvogn til baby, og storesøster kan bruke tfk. Litt usikker på søskenvogn, blir 2,5 år mellom, så kjøper vel noe brukt pluss ståbrett.
Jeg er så usikker på om det blir nødvendig med søskenvogn. Har tenkt at ståbrett holder. Her blir det 2 år og 2 mnd mellom de to

Jeg er så usikker på om det blir nødvendig med søskenvogn. Har tenkt at ståbrett holder. Her blir det 2 år og 2 mnd mellom de to
Jaa, vanskelig å si på forhånd! Kommer jo mye an på ungen også. Foreløpig løper mi bare feil vei, så ser for meg det hadde blitt stress uten søskenvogn nå. Men er jo umulig å si så langt frem i tid. :) spørs litt hvor mye en kjører også.

Samme her, blir akkurat to år mellom. Håper å slippe å bytte vogn, heller ha han største i sele på ryggen.

Hvordan er de vognene man jogger med? Sitter/ ligger barnet bra der uten å riste og slik?
Hvilke type vogner er bra?
Liker å jogge, så kunne tenkt meg en slik type vogn, hvis de har noe for seg da :)

Back
Topp