Haha, ja her må du minst sjekke en gang i timenHerre, dere har jo hatt flere samtaler siden jeg var her sistmå vel bare skjerpe meg
Blir ny bil på oss i april, har leasing til da vurderer Mazda CX5 for den har ganske stort bagasjerom.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja her må du minst sjekke en gang i timenHerre, dere har jo hatt flere samtaler siden jeg var her sistmå vel bare skjerpe meg
Blir ny bil på oss i april, har leasing til da vurderer Mazda CX5 for den har ganske stort bagasjerom.

Jeg er ganske rutinert på dag/kveld, men så sover jeg så lenge pga utallige dobesøk i løpet av nattaHaha, ja her må du minst sjekke en gang i timen![]()
det er da problemet oppstår
Hehe, da får du ha på klokka for å sjekke også legge deg igjenJeg er ganske rutinert på dag/kveld, men så sover jeg så lenge pga utallige dobesøk i løpet av nattadet er da problemet oppstår
![]()
jeg står opp med toåringen og leverer i barnehagen for å ha mest mulig rutiner nå mens jeg er sykmeldt også legger jeg meg igjen YES, er der vi har kjøpt!!! Gleder meg som en uuunge til fredag og hente nygliset! Også automatgir, 4x4. Fanme luksus!Herre, dere har jo hatt flere samtaler siden jeg var her sistmå vel bare skjerpe meg
Synes dette går veldig bra!! Men er bare å være aktiv på lekene så går det ekstra fortForøvrig har vi skrevet ca 400 innlegg på 24 timer, så i dette tempoet vil det ta 8.2 dager før vi kan få skjult gruppe
Men ser jo for meg vi får flere inn hit som også skriver og da skal det gå fortere.
Hehe, for min del hjelper det litt at det blir juleforberedelserHvordan skal vi få disse ukene til å gå? Har lyst til å komme dit hvor magen begynner å synes og jeg føler meg ordentlig gravid. Ikke bare ha den kjedelige kvalmen og svimmelheten, det er jo ikke like morsomt![]()
Gleder meg helt ekstremt til magen begynner å vises! men det er nok veldig mange uker tilHvordan skal vi få disse ukene til å gå? Har lyst til å komme dit hvor magen begynner å synes og jeg føler meg ordentlig gravid. Ikke bare ha den kjedelige kvalmen og svimmelheten, det er jo ikke like morsomt![]()

Tror også det er mange ukene til her også. Og jeg synes det er ekstremt dårlig gjortGleder meg helt ekstremt til magen begynner å vises! men det er nok veldig mange uker til![]()

Vi har også planer omtrent hver helg ut året, men hverdagen går altfor sakteHehe, for min del hjelper det litt at det blir juleforberedelsersynes det er så koselig!!
også skal jeg på venninnetur på spa neste helg, og kjærestetur med mannen helga etter![]()
Hjelper lite at eksamensperioden starter om 2 uker også, vil at ukene skal gå fortere
#utålmodigsjelJeg er førstegangs, så vet ingenting om når jeg kommer til å få mage, men er vel gjerne hos de som har født før at den kommer tidlig?Tror også det er mange ukene til her også. Og jeg synes det er ekstremt dårlig gjort![]()
Ja det er vel bare å venteVi har også planer omtrent hver helg ut året, men hverdagen går altfor sakteHjelper lite at eksamensperioden starter om 2 uker også, vil at ukene skal gå fortere
#utålmodigsjel
men hadde vært mye kjedeligere å vente i januar/februar For min del håper jeg det siden dette er vår andre og det hadde hjulpet litt på. Føler meg også litt snurt for første gangen hvor magen ikke kom før etter uke 20 pga hyperemisJeg er førstegangs, så vet ingenting om når jeg kommer til å få mage, men er vel gjerne hos de som har født før at den kommer tidlig?![]()

Venting er kjedelig uansett tror jegJa det er vel bare å ventemen hadde vært mye kjedeligere å vente i januar/februar
![]()

Må begynne å gjøre detHehe, da får du ha på klokka for å sjekke også legge deg igjenjeg står opp med toåringen og leverer i barnehagen for å ha mest mulig rutiner nå mens jeg er sykmeldt også legger jeg meg igjen
![]()

Gå på profilen din. Der står detHvordan ser egentlig hver enkelt hvor mange innlegg de har skrevet i denne gruppa? Mtp kravet når vi får skjult?
Uuuuh!! Skjønner jeg veldig godt!YES, er der vi har kjøpt!!! Gleder meg som en uuunge til fredag og hente nygliset! Også automatgir, 4x4. Fanme luksus!