Hvordan har din natt vært?

Natt til i går var fantastisk! Sovnet når mannen masserte ryggen min, og våknet bare en gang for å tisse, og fikk sove til kl 8. Men i natt :mad: Forferdelig natt! Måtte ta duphalac i går pga var så hard i magen og er over to uker siden sist jeg var på do.. Men som alle de andre gangen, så blir jeg så dårlig av den. Skikkelig, skikkelig vondt i magen. Så fikk jo ikke sove. Må virkelig finne noe annet som gjør det lettere å gå på do. Jeg drikker nærmest bare næringsdrikker, så ikke så rart at magen ikke klarer å regulere seg skikkelig :arghh:
 
Tror jeg er utrolig heldig, særlig når jeg ser hvor mange plager andre har.
Jeg har alltid sovet godt, og sover som en stein. Er veldig sliten når jeg legger meg, så sovner fort.
 
I natt sov jeg mer normalt igjen, mye smerter, fryser mye, oppe å tisser flere ganger, mareritt, og vanskelig med å sovne hver gang jeg våkner. Så ja men fornøyd med at jeg fikk to dager med god søvn før det startet igjwn:happy:
 
Jeg som ikke har hatt noen problemer med søvn i svangerskapet... Men inatt, da ble det 3 timer søvn, og da var det bare å stå opp midt på natten for å sette på Netflix :woot::wtf::dead::depressed:
 
Må mye på do om nettene. Er på reise så har ei 5 åring i senga som tar mye plass hehe.Men fikk noen veldig gode timer :)
 
To sjuke unger som går i skytteltrafikk mellom vår og sine egner senger 100 ganger ila natta, topp stemning!
 
To sjuke unger som går i skytteltrafikk mellom vår og sine egner senger 100 ganger ila natta, topp stemning!
Huff nei! God bedring til de små!
 
To sjuke unger som går i skytteltrafikk mellom vår og sine egner senger 100 ganger ila natta, topp stemning!
Huff! Håper formen har vært bedre idag :)
 
Har heldigvis ikke problemer som går utover søvnen eller problemer med å sove. Hjelper utrolig mye at jeg får hvilt godt på natta.
 
Ikke hatt noe problem med å sove på natta, bortsett fra en tur på do.
Men i går kveld ble jeg så utrolig plaga med ømhet/vondt i nedre del av magen og bekkenet, varte helt til jeg klarte å sovne, å kjente det i mårrest enda.. men hadde heldigvis legetime o dag, hun kjente og jeg fikk høre hjertelyd, så ble enige om at det sikkert ikke var noe farlig nå ♥️ Er fra før endel plaget med kynnere og har en 11 åring som trenger mye hjelp så blir noen tøffe tak innimellom :dead:
 
I natt var jeg oppe en tur på do(som vanlig). I tillegg våknet jeg av aktiv baby, og det jeg tror var at babyen hikket. Vanskelig å få sove igjen, så det ble lite søvn frem til morgenen.
 
Sover nesten ikke om natta mer så blir at jeg ligger så lenge jeg kan å slapper av isteden, men fortsatt utslitt siden jeg aldri får sove ordentlig.
 
Sovnet på sofaen en eller annen gang rundt 3ish, Oppe x 2 for å tisse, sov til 6, da stod samboer opp men hadde en liten blund i dag fra 10-11 ^^
 
Natta har vært bra. La meg kl 21.10 og sovna fort. Var oppe for å tisse i 02 tida, våkna med pottetett nese i 04 tida, men sovna kjapt når det problemet var løst. Sov til 06.50 når toåringen kom løpende inn på rommet og stappa en rosin i munnen min mens hun ropte "mamma fædi såvva!"
 
Begynner å bli sååååå lei av denne gravidsøvnen, er helt likt som sist svangerskap. Sover minimalt, trøtt hele tiden, men kan ligge en hel dag i senga. Vurderer mår jeg flytter å skaffe meg TV på soverommet, for dette er faktisk ekstremt kjedelig... la meg 22(som vanlig), rutine fra xen som jeg bare fortsetter, og super trøtt når jeg legger meg men bruker maaaaaamge timer på å sovne, og når jeg sovner våkner jeg første gang en time etter det og er lys våken... kjenner jeg har behov for en laaaang natt søvn.
 
Back
Topp