Hvordan har din natt vært?

En tråd i 'Februar 2020' startet av Jolanda, 1 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Klag, skryt eller del hva du måtte ønske :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Sist natt var dårlig som vanlig, men våknet av bekkenet som verket, men ble holdt våken av regnet og tordenen. Og må selvfølgelig tisse noen ganger i løpet av natten. Håper alltid på bedre natt hver dag:happy:

3. Blomst_95 Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Februarbarna 2020

Egentlig en digg natt med dobbeltsenga for meg selv, men etter 30 besøk av lillemor som måtte følges tilbake kolapsett jeg vell av utmattelse og våknet i dag tidlig :schocked028

4. Mrs_F Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Februarbarna 2020

Sover ganske greit om nettene.
    Må som regel bare opp på do 1 gang... må snu meg forsiktig pga begynnende bekkenplager, men ellers går det fint her :)

5. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 1 Sep 2020
  6. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Sovna nærmere ett, når vi kom hjem fra bryllup. Tror jeg var våken en gang for å gå på do, og så sov jdg til rundt 9. En sjelden luksus, hadde barnevakt.
    Har dog tydeligvis mista evnen til å sove skikkelig lenge, 9 var liksom maks.

• Morsom Morsom x 1
  7. Eliz92 Forumet er livet Marsboere 2020 Marsmellows-15 Februarhjertene2017 Januar 2017 Februarlykke 2015 Februarbarna 2020

Sover greit.. men er do 1-2 ganger om natten,, forrige uke hadde jeg en dag uten oppvåkning,, og det rare var at det var mange andre som våknet pga torden den natten

8. Månelilje Forelsket i forumet

Sånn midt å treet, våknet flere ganger i løpet av natta og kl. 5 var jeg lysvåken og hadde vondt overalt i ryggen. Men klarte til slutt å sovne en time til.

9. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Forferdelig vondt i bekkenet når jeg våkner .. hver morgen :hungover: Heldigvis går det seg til når jeg får bevegd meg litt :)

10. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Endelig en god natt igjen(har en til to i uken;)) sovet hele natten og ingen drømmer ;) helt perfekt.

• Liker Liker x 1
  11. Allyy Glad i forumet Påskeliljene 2022 ❤️ Februarbarna 2020

Sovet ganske bra egentlig, bare opp på do én gang, og ikke for mye drømmer, bortsett fra da jeg sovnet etter doturen :angel7

• Liker Liker x 1
  12. Mamma x 2 jenter Betatt av forumet

En hel natt med sammenhengende søvn, deilig!! :)

13. Chiki Glad i forumet

Jeg er bortskjemt med en mann som tar barna på natt og morgen. Men nå er jeg og barna i egypt sammen med moren min. Så da bytter jeg og hun på.
    Må opp og tisse et par ganger hver natt, og yngste på 3 år sover litt dårlig fortsatt.

Aircondition på rommet bråker, så sliter med å sovne til igjen

14. Sunny90 Flørter med forumet

Veldig bra :) sover godt

15. Minera Forelsket i forumet

Dårlig, bekken smerter så vanskelig å finne god sove stilling..

16. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

Opp :)

• Liker Liker x 1
  17. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Ungen på 2 har våkna flere ganger, og jeg har gått inn til han.
    Men sliter skikkelig med å få sove etterpå. Er helt ødelagt i dag, tror knapt jeg sov etter halv fire i natt...

Hjelper selvsagt ikke at vi stilte klokka heller. Hater å stille klokka.

18. Nr.4PåVei Betatt av forumet

Hatt en bedre natt enn på lenge:happy:

19. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Me too:happy:, kun to ganger oppe å tisset ellers sov jeg som en stein. Og babyen sparket hver gang jeg våknet og skulle på do så jeg ble betrygget med spark og kunne sove fort igjen:thumleft

20. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Her har det vært en dårlig natt :rolleyes: Har ikke trengt opp for å gå på do, men finner liksom ikke stillingen. Våkner av smerter i bekkenet hver gang jeg prøver å endre leie.

Del denne siden