Akuratt nå!

Ja.. og nå ligger da altså på sofaen og venter på de to største barna skal komme hjem, samtidig som jeg kjenner på kveldskvalmen.
 
Ligger som et slakt på sofaen etter en fin dag, svigers har vært på besøk og fått vite den store nyheten :) Nå håper jeg mini sovner fort i kveld, så jeg får noen minutter for meg selv før natta :p
 
Ligger på sofaen og ser modern family og spiser lollipop is ☺️ 4-åringen er lagt så nå skal jeg slappe av en stund før det blir natta her også☺️
 
Ammer hun på snart to år og håper på at puppene blir mindre ømme snart
 
Akkurat inne igjen etter 1 times gåtur, samler skritt! Når desverre ikke målet om 10000 skritt i dag men. Får være fornøyd fordiom, har ryddet en del og fått kjenne på kvalmen..

Godt å varme opp hjemmelagd pizza fra i går:)
 
Akkurat satt meg i godstolen! Ferdig på jobb kl 21, fiksa stallen/hestene og spist sen middag med kjæresten min <3
 
God natt og sov godt :)
 
Er på jobb å henter inn ei ukes med mailer og info. ettersom samlingsuka på skolen er over, spiser og spiser for å holde kvalmen borte. Selvsagt nesten tom for mat allerede... :dead:
Mandagen er hard altså ... huff
 
Spiser gulrotkake og prøver å våkne litt mer, ble plutselig helt utrolig trøtt etter å ha jobba noen timer.
 
Back
Topp