Hvordan har din natt vært?

Sist natt var dårlig som vanlig, men våknet av bekkenet som verket, men ble holdt våken av regnet og tordenen. Og må selvfølgelig tisse noen ganger i løpet av natten. Håper alltid på bedre natt hver dag:happy:
 
Egentlig en digg natt med dobbeltsenga for meg selv, men etter 30 besøk av lillemor som måtte følges tilbake kolapsett jeg vell av utmattelse og våknet i dag tidlig :schocked028
 
Sover ganske greit om nettene.
Må som regel bare opp på do 1 gang... må snu meg forsiktig pga begynnende bekkenplager, men ellers går det fint her :)
 
Sovna nærmere ett, når vi kom hjem fra bryllup. Tror jeg var våken en gang for å gå på do, og så sov jdg til rundt 9. En sjelden luksus, hadde barnevakt.
Har dog tydeligvis mista evnen til å sove skikkelig lenge, 9 var liksom maks.
 
Sover greit.. men er do 1-2 ganger om natten,, forrige uke hadde jeg en dag uten oppvåkning,, og det rare var at det var mange andre som våknet pga torden den natten
 
Sånn midt å treet, våknet flere ganger i løpet av natta og kl. 5 var jeg lysvåken og hadde vondt overalt i ryggen. Men klarte til slutt å sovne en time til.
 
Forferdelig vondt i bekkenet når jeg våkner .. hver morgen :hungover: Heldigvis går det seg til når jeg får bevegd meg litt :)
 
Endelig en god natt igjen(har en til to i uken;)) sovet hele natten og ingen drømmer ;) helt perfekt.
 
Sovet ganske bra egentlig, bare opp på do én gang, og ikke for mye drømmer, bortsett fra da jeg sovnet etter doturen :angel7
 
Jeg er bortskjemt med en mann som tar barna på natt og morgen. Men nå er jeg og barna i egypt sammen med moren min. Så da bytter jeg og hun på.
Må opp og tisse et par ganger hver natt, og yngste på 3 år sover litt dårlig fortsatt.

Aircondition på rommet bråker, så sliter med å sovne til igjen
 
Ungen på 2 har våkna flere ganger, og jeg har gått inn til han.
Men sliter skikkelig med å få sove etterpå. Er helt ødelagt i dag, tror knapt jeg sov etter halv fire i natt...

Hjelper selvsagt ikke at vi stilte klokka heller. Hater å stille klokka.
 
Hatt en bedre natt enn på lenge:happy:
Me too:happy:, kun to ganger oppe å tisset ellers sov jeg som en stein. Og babyen sparket hver gang jeg våknet og skulle på do så jeg ble betrygget med spark og kunne sove fort igjen:thumleft
 
Her har det vært en dårlig natt :rolleyes: Har ikke trengt opp for å gå på do, men finner liksom ikke stillingen. Våkner av smerter i bekkenet hver gang jeg prøver å endre leie.
 
Back
Topp