Middagstråd

Ble bare karbonadesmørbrød her :) har så lyst på sushi! Må nok kjøpe det en dag, bare tiltak å dra et sted der de har god sushi!
Takk for tips! Nå blir det hjemmelagde karbonader på meg i helgen, for å si det sånn:D
 
Har så sinnsykt lyst til å kjøre til bakeriet i dag og kjøpe et sikkelig rugbrød og ha spinat, avokado, cottage cheese, tomat, salt og pepper på. Tror det blir sånn :angelic:
 
Her blir det pulled pork i pita med coleslaw og sriracha :cheers
 
Her ble det nachos til middag, masse ost oppå, rømme, hjemmelaget salsa og guacamole. Salat ved siden av og mozell i glasset. Ikke verdens sunneste eller avansert, men godt! Uvant å være uten alkohol i helgene, så må kompansere litt med mat :)
 
Søsteren lager pizza her i dag. Ikke det at jeg har så veldig lyst pp men..
 
Her ville ungene ha taco, så det ble taco.... jeg er så lei av mat, dog alltid sulten ")
 
I dag blir det soppstuing på rundstykke. Akkurat det jeg vil ha.

I går ble det vegetarsushi på meg og pizza på barna. ❤
 
Her blir det pizza fra Pizzabakeren :D Er på vei hjem fra hytta, og jeg orker ikke lage middag når vi kommer hjem.
 
Her blir det langpannepizza med chorizo, rødløk og ananas :Heartred
 
Her blir det langpannepizza med chorizo, rødløk og ananas :Heartred
Gravide skal vel ikke spise chorizo? Går vel som salami? Eller? :) samboer spiste chorizo her om dagen og det er så godt men jeg trodde jeg måtte holde meg unna
 
Anbefaler hjemmelaget pizza med hvit saus av cremefraiche, hvitløk og chili, med blåmuggost og strandaskinke. Da får man litt utløp for savnet etter ost og spek... må grilles skikkelig i ovnen da.
 
Savner spekeskinke så fælt! Er egentlig ikke sånn superglad i det, men nå vil jeg ha det! Så torsk snurret inn i spekeskinke i en ildfastform med masse grønnsaker og pesto er himmelsk :)
 
Noen som har tips til fiskemiddag i dag? Sliter noe så gæli med å finne noe som frister :hilarious:
 
Laks her i dag. Masse rømme, flatbrød, potet, smør og salat til :angelic: Rugsprø istedet for flatbrød. Trøstemat.
 
Back
Topp