Middagstråd

Her går det i ting som er lettvint. Orker ikke ordne med mat når jeg ikke har matlyst og generelt sett er matlei :p
Denne uka har vi hatt: Toro jegergryte med ris og kjøttdeig, røkt kjøttpølse og hjemmelaget potetmos, pølsegryte, og grøt ;)
 
Tror jeg skal adoptere den pizzaen med blåmuggost og spekeskinke over her
 
Jeg lever på brødskive med smør og ost for tiden :oops:Eneste som smaker ok!

Jeg spiser aldri brød ellers :p
 
I dag hadde vi hjemmelaget blomkålsuppe :)
 
Hadde tikka masala fra glass i dag, helt greit. Liker bedre lage mat fra bunn, men hadde ikke ork til det i dag. I morgen har jeg ambisjoner om å lage noe skikkelig digg :happy:
 
Første gang jeg har klart å lese på denne tråden... kvalmen er definitivt på vei tilbake... vi har hatt fjordland grøt TO ganger denne uka. Noe jeg aldri spiser selv, men kan hende jeg varmer slikt til kvelds til ungene for å variere brød/knekkebrød...


I dag hadde vi hjemmelaget blomkålsuppe :)

Dette hadde et søskenbarn av meg også i dag, la det inn i kalenderen at DET skal jeg lage i morgen hvis jeg overlever dagen :wacky:
 
Her går det mye i halvfabrikat om dagen. Mye Findus fiskegrateng med potet og råkostsalat med gulrot og eple. Ferdige kjøttkaker, pølse og potet/kålrotstappe, tomatsuppe, spaghetti og kjøttsaus, betasuppe, fiskepinner og innbakt torsk. Får litt dårlig samvittighet for ettåringen som får mye ferdigmat, men får ikke til noe annet akkurat nå.

hjemmelaget blomkålsuppe hørtes himmelsk ut, kanskje vi kan lage det i helgen :)
 
Fiskeboller i hvit saus med poteter og gulrøtter. Hele familien liker det og det krever ikke så mye å lage ☺️
 
:hungry:Tacofredda:joyful:
 
En sikkelig Club / BLT sandwich i dag med bacon, stekt kylling, salat, løk, agurk, tomar og hjemmelaget dressing. Nam!
 
Taco gikk ned på høykant:happy:
 
Her i helga har vi vært slitne alle mann, så (snart) 3-åringen fikk bestemme middag. Pølse og pølsebrød/lompe i går (hahaha, er lørdagsmiddagen sin det! :hilarious:) og risgrøt i dag ;)
 
Pinnekjøtt med potet og kålrotstappe i dag:happy:
 
Back
Topp