Huff da.Og jeg får ikke sove..
Nå får ikke jeg sove mer, men det er som ventet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da.Og jeg får ikke sove..
Har hatt noen tidlige vi også , men det er heldigvis sjelden.Mannen skal ha med seg jentene våre på håndball søndag, mellomste spiller. Oppmøte 8.45 rundt en time eller mer hjemmefra. Så det blir relativt tidlig start på dem også, frokost før de drar så er de nok oppe senest 7,men i alle fall yngste er vel våken rundt 5 sidne vi stiller klokka...
Huff daOg jeg får ikke sove..
Har hatt noen tidlige vi også , men det er heldigvis sjelden.
Vi hadde vel kamper så tidlig på ett par cuper i år, men ikke noe mer.Synes vi stadig vekk har oppmøte rundt 9 langt huttiheita jeg.
I dag har vi frokost 9 og jeg har vel tanker om å hjelpe til å lage den, jeg er jo uansett våken. Det er et annet korps som har ansvar for fokosten, men det er vårt korps som har ansvar for matplanleggingen (derav at jeg hadde bilen full av tre stappfulle handlevogner i går)
Og jeg er den eneste voksne som overnatter her i natt fra vårt korps så jeg tar nok i et tak der. Min nestleder kommer nok i løpet av frokosten med enda mer mat (til i kveld og i morgen, jeg har ikke handlet nok til hel helga både pga kjøleskap og ikke minst bilen min i går, om jeg skulle hatt taco til 70 og enda en frokost inne der måtte jeg brukt takboksen også.. ) og en annen far kommer i løpet av dagen, mulig han sover med dem til i morgen, vet ikke om jeg drar hjem eller ei, jeg må uansett inn her søndagen også.
Godt vi skal nesten ikke noe neste helg. Ei fotballturnering er det da. Men ikke mer så vidt jeg vet. Hjemme skal mellomste i bursdag i dag og altså håndball i morgen. Hun er så ung enda at turneringer er ikke en hel helg, bare tre eller fire kamper uten tabell eller sluttspill. Og mannen og pappa skal muligens fortsette på jobben de begynte på med den veggen i uteboda vår sist helg. Pappa ringte meg i går og lurte på om jeg var hjemme. Det var jeg ikke. Han skulle ta en prat med min mann istedet konkluderte han.
Denne helgen er ganske planlagt og innholdsrik ja. Men det blir nok kjektVi hadde vel kamper så tidlig på ett par cuper i år, men ikke noe mer.
Høres ut som du har denne helgen planlagt
God morgen
Bursdag er dagens planer her, svigerfar fyller nemlig år.
Sånn ellers når det er snakk om helger , så har vi fri andre helgen i desember tror jeg. Ellers er alle helger planlag fram til det.
Det blir det helt sikkertDenne helgen er ganske planlagt og innholdsrik ja. Men det blir nok kjekt

Så koselig, håper dere får en fin feiring sammen med hanGod morgen
Bursdag er dagens planer her, svigerfar fyller nemlig år.
Sånn ellers når det er snakk om helger , så har vi fri andre helgen i desember tror jeg. Ellers er alle helger planlag fram til det.
Håper dere kommer i mål med rommet.Våre ser grei ut fremover.
Den fotballturneringen neste og deretter fireårsbok helgen etter men det er jo bare en gudstjeneste (og altså at koret til mellomste skal synge. Og yngste er 4 åring)
Den mellomste helgen i nov står det ikke noe på kalenderen så vidt jeg vet, og helgen etter skal jeg og mannen til gdansk.
Så er det desember og advent, julegrantenning med korpset første og adventskonsert andre helgen ellers er det vel baking, handling og pynting.
Egentlig ser helgene rolige ut.
Fint, siden vi skal bruke all tilgjengelig tid på å få laget nytt rom til mellomste før jul. Pr nå jobber vi med den største jobben, å tømme det.
Håper det, ellers blir det ikke før til påsken, fra nyttår til vinterferien er unntakstilstandHåper dere kommer i mål med rommet.
Ja, da er det vel mye jobbing hos dere.Håper det, ellers blir det ikke før til påsken, fra nyttår til vinterferien er unntakstilstand
Mye i kalenderen?Håper det, ellers blir det ikke før til påsken, fra nyttår til vinterferien er unntakstilstand
Jeg begynner ikke for tidlig (eller kanskje litt tidlig hvis vi skal bort over jul) men før 1. i advent skal i hvertfall gardiner opp, litt julestjerner med lys og adventskransenHmm lurer på når jeg skal pynte til jul, midten av des blir hvertfall for sent.
Fint med besøk daDet er helg og hjemmet igjen blitt til ungdomshjemto stk på besøk hos elste, så morsomt når dem dukker opp med pose med chips og julebrus og sekk på ryggen med laptop og så tastatur som stikker opp
Jeg la meg rundt 22 med minsten - er fortsatt forkjøla
Regner med gutta *3 sover til 12 eller noe
Kanskje jeg får pappa til å bli med jentene på storsenter hvor dem har Halloween lokale med diverse aktiviteter