Ikke i bruk
Forumet er livet
Fræddan!! Endelig helg.. nok en håndballhelg. Jaja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun kunne holdt meg med selskap da.God morgen
Minstemor bestemte seg for at hun var ferdig å sove 5.15 og nekta å ligge mer 5.45 så her har vi vært gradvis igang en stund
Det hadde vært mer behagelig enn at hun holdt meg våken.Hun kunne holdt meg med selskap da.
Kos degFræddan!! Endelig helg.. nok en håndballhelg. Jaja..
Det må du bli!Ekke så god på det![]()
Håper virkelig dere finner ut av det så du kan få hjelp til å lindreDet er små perioder hvor det er mindre vondt, spesifikt når jeg har gått med fatle for å avlaste, men det er ikke lett med baby i husså er ikke like vondt hele tiden.
Krysser alt jeg har for degPå tirsdag
Skal bruke helgen på å repetere noen strategier fra departementet.
God kveld søtaGod morgen
God kveldGod morgen
Minstemor bestemte seg for at hun var ferdig å sove 5.15 og nekta å ligge mer 5.45 så her har vi vært gradvis igang en stund
Begrenset hvor mye jeg koser meg med å stå opp klokken 7 tredje helgen på rad.. Men håndball er alltid gøy. Bare ser frem til søndag 24. november jeg nå, da SKAL jeg sove lenge!Kos deg
God bedring. Håper du blir frisk snart.Deilig med helg ! Den skal brukes til å bli frisk, neste uke blir det travelt.
Stakjars mannen måtte hente pakke for meg , det ble en lang affære grunnet kranglende kunder foran han.
He he hører folk sier detDet må du bli!![]()
God kveldGod kveld søta![]()
Kl 7Begrenset hvor mye jeg koser meg med å stå opp klokken 7 tredje helgen på rad.. Men håndball er alltid gøy. Bare ser frem til søndag 24. november jeg nå, da SKAL jeg sove lenge!
Takk, blir nok detGod bedring. Håper du blir frisk snart.
Aner ikke når jeg skal stå opp.... Jeg har ansvar for 4-5 guttunger på sånn 10-12 år i en gymsal i natt. Her er sånn rundt 60 unger totalt men de er det andre som passer påBegrenset hvor mye jeg koser meg med å stå opp klokken 7 tredje helgen på rad.. Men håndball er alltid gøy. Bare ser frem til søndag 24. november jeg nå, da SKAL jeg sove lenge!
Mannen skal ha med seg jentene våre på håndball søndag, mellomste spiller. Oppmøte 8.45 rundt en time eller mer hjemmefra. Så det blir relativt tidlig start på dem også, frokost før de drar så er de nok oppe senest 7,men i alle fall yngste er vel våken rundt 5 sidne vi stiller klokka...Kl 7![]()
Og jeg får ikke sove..Kl 7![]()