Oktoberskravla

Hun kunne holdt meg med selskap da.
Det hadde vært mer behagelig enn at hun holdt meg våken.

Jaja. Jeg er på plass på jobb, og har handlet glutenfrie knekkebrød og havregryn på veien.

Deilig med helg ! Den skal brukes til å bli frisk, neste uke blir det travelt.

Stakjars mannen måtte hente pakke for meg , det ble en lang affære grunnet kranglende kunder foran han.

Det er små perioder hvor det er mindre vondt, spesifikt når jeg har gått med fatle for å avlaste, men det er ikke lett med baby i hus :) så er ikke like vondt hele tiden.
Håper virkelig dere finner ut av det så du kan få hjelp til å lindre:)

Begrenset hvor mye jeg koser meg med å stå opp klokken 7 tredje helgen på rad.. Men håndball er alltid gøy. Bare ser frem til søndag 24. november jeg nå, da SKAL jeg sove lenge!
Aner ikke når jeg skal stå opp.... Jeg har ansvar for 4-5 guttunger på sånn 10-12 år i en gymsal i natt. Her er sånn rundt 60 unger totalt men de er det andre som passer på ;) jeg har egentlig 4 men har en ekstra på lån fra et annet korps som heller ville sove sammen med gutta mine enn jentrne i eget korps på sin alder.

Der er meningen de skal falle til ro nå kl 23 så da slukkes vel lyset. Vi får se om vi får pusset lurt tenner på do og dyttet dem i soveposene etterhvert.

Mannen skal ha med seg jentene våre på håndball søndag, mellomste spiller. Oppmøte 8.45 rundt en time eller mer hjemmefra. Så det blir relativt tidlig start på dem også, frokost før de drar så er de nok oppe senest 7,men i alle fall yngste er vel våken rundt 5 sidne vi stiller klokka...

Back
Topp