Ha haJippi!*pakker koffert*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha haJippi!*pakker koffert*
Ta vare på deg selv nå!Overlevde jobbdagen grunnet ren og skjær stahet og verdens beste kollegaer da som ga meg ekstra lang pause for å hente meg inn igjen litt.
Dro hjem og sov litt flr kjøring av kengubarn på trening og så dro jeg å hentet pakker.
Nå er jeg i seng.
Yeei, så gøy4 par sko![]()
Håper morgendagen blir bedreNope men overlevde og er fornøyd med det
Planleggingsdag da og foredrag hele dagenHåper morgendagen blir bedre![]()
Veldig fornøydYeei, så gøy![]()
Ekke så god på detTa vare på deg selv nå!![]()
TakkGod bedring![]()
Kan jeg steke sånne fersig oppskårne brødskiver sånn bittelitt i en ovn og sette frem? Sånn bare noen skiver pr måltid?Lag havregrøt på gf havre og vann til alle?
Er det ovn tilgjengelig? ta med bakepapir og varm brødet på den måten eller på ren tørr stekepanne (hvis du lar den ligge i kaldt vann før du vasker den vanlig og tørker med ren ubrukt klut så er du sikker den er gf)
kan være greit med eget gf bord med kjøtt, saus, grønnsaker ja![]()
Jeg burde kanskje vært hjemme, men føler ikke at jeg er helt syk nok...Håper ikke du presset deg for mye![]()
Det er små perioder hvor det er mindre vondt, spesifikt når jeg har gått med fatle for å avlaste, men det er ikke lett med baby i husHar du like vondt hele døgnet eller er det perioder hvor du er fin?![]()
Det håper jeg og.. lei av å vente.Oi, høres heftig ut!
Håper dere lykkes i saken og får det du har krav på!
Du kan jo servere de som de er, men min erfaring er at det ikke er noe super. Spørs hva akkurat “dine unger” er vant medKan jeg steke sånne fersig oppskårne brødskiver sånn bittelitt i en ovn og sette frem? Sånn bare noen skiver pr måltid?
Jeg kjenner dem ikke og har ikke kontakt med dem, har bare fått beskjed fra korpsene dere at de har 2 barn som ikke tåler gluten i der ene og et som ikke tåler gluten og laktose og banan og diverse annet i et annet. Men hva de foretrekker har jeg ikke kontroll på. Jeg vet ikke hvem de er, og jeg skal ikke selv lage maten men kjøpe inn og tilrettelegge for dem som skal.Du kan jo servere de som de er, men min erfaring er at det ikke er noe super. Spørs hva akkurat “dine unger” er vant medhadde nok spurt de?
![]()
På tirsdagSå spennendenår?
Kan ellers anbefale Schär ciabatta som brødmatJeg kjenner dem ikke og har ikke kontakt med dem, har bare fått beskjed fra korpsene dere at de har 2 barn som ikke tåler gluten i der ene og et som ikke tåler gluten og laktose og banan og diverse annet i et annet. Men hva de foretrekker har jeg ikke kontroll på. Jeg vet ikke hvem de er, og jeg skal ikke selv lage maten men kjøpe inn og tilrettelegge for dem som skal.
Har lært at glutenfritt brød somregel ikke er supert og tipper havregrøt gjerne foretrekkes? Men bør ha brød eller evt knekkebrød? Til kveldmat lørdag har vi ikke grøt.
De aller fleste får to ganger i løpet av helga bahuett med ost og skinke eller med ost eller med skinke, fant glutenfrie chiabata? Kan det funke?
Mat i hånden må jo være enkelt.
Edit, viste seg at en av lederne som jeg jo har kontakt med på messenger er en av dem med cøliaki (og da er fort ungen hans den andre fra det korpset antar jeg) og fikk litt tips om hva de foretrekker at jeg kjøper. Dette skal ordne seg.
Tror det er dem jeg fant på butikken her så kan kjøpe noen av dem ja.Kan ellers anbefale Schär ciabatta som brødmat![]()
- så på vei tilbake til sengs ser du at klokken er ti på 7 og du må stå opp