OKTOBER

Hvor lenge klarer dere å vente før dere begynner å teste? Venter dere helt til testedato?..
Og hvor lenge henger egentlig Otrivelle i kroppen?
Hallo, jeg tester 9 dpo altså bare 4 dager etter innsett:hilarious:null tålmodighet. Men syntes det var greit å vite at det fortsatt var en smule ovitrelle igjen i kroppen. I dag, to dager etter var streken så mye sterkere at jeg tror ovitrellen er ute.

Hallo, jeg tester 9 dpo altså bare 4 dager etter innsett:hilarious:null tålmodighet. Men syntes det var greit å vite at det fortsatt var en smule ovitrelle igjen i kroppen. I dag, to dager etter var streken så mye sterkere at jeg tror ovitrellen er ute.

Åååh, hahaha!! :hilarious:
Sykepleieren vi snakket med etterpå sa det som om det ikke var vits i å teste før testedato, men kunne ikke helt skjønne det. Man kan jo se positiv strek mye tidligere ellers. Men så er det jo den Otrivellen som tuller litt med ting.

Skal se hvor lenge jeg klarer å vente o_O

Da var dagen i Haugesund over. Begynte med ultralyd som planlagt, legen var litt i tvil om innsett pga overstimulering. Men jeg var forberedt på at jeg ville sette inn uansett så lenge jeg fikk lov. Så nå ruger jeg på en nydelig blasto med testdato 2.11 ❤️ :) fikk også 8 blastoer på frys:rolleyes:

Åååh, hahaha!! :hilarious:
Sykepleieren vi snakket med etterpå sa det som om det ikke var vits i å teste før testedato, men kunne ikke helt skjønne det. Man kan jo se positiv strek mye tidligere ellers. Men så er det jo den Otrivellen som tuller litt med ting.

Skal se hvor lenge jeg klarer å vente o_O
Altså, det er jo mer sikkert jo lengre du venter. Men er det meningen at man mister så moster man, men tenker at man ble være 9-10 dpo før man tester om man ikke skal teste ut ovitrelle.

Okei, jeg tok en test på mandag fordi jeg ville se hvor mye rester det var igjen etter ovitrellen jeg satte forrige lørdag. Tok en ny test i dag og synes den er betraktelig sterkere, som i mitt hode betyrbabystrek? Noen som ser og er enig?:hilarious:

Jeg har tro på den streken der, jeg altså!! :rolleyes:

Nå er siste Bemfola satt, ultralyd unnagjort og uttak blir på fredag! Og jamme godt er det! Ble akutt hormonell i går ettermiddag, og rakk å gråte 3 ganger på jobb i dag før lunsj :inpain:o_O kjenner meg liksom ikke helt igjen, så er godt å bli ferdig med disse hormongreiene ;) nå er det bare å vente på uttak! Må innrømme at jeg gruer meg endel. Gjorde skikkelig vondt sist, og så er jeg så redd de ikke skal få ut nok egg eller at ingen befruktes :nailbiting: :banghead: tenke positivt, tenke positivt :banghead::p

Nå er siste Bemfola satt, ultralyd unnagjort og uttak blir på fredag! Og jamme godt er det! Ble akutt hormonell i går ettermiddag, og rakk å gråte 3 ganger på jobb i dag før lunsj :inpain:o_O kjenner meg liksom ikke helt igjen, så er godt å bli ferdig med disse hormongreiene ;) nå er det bare å vente på uttak! Må innrømme at jeg gruer meg endel. Gjorde skikkelig vondt sist, og så er jeg så redd de ikke skal få ut nok egg eller at ingen befruktes :nailbiting: :banghead: tenke positivt, tenke positivt :banghead::p

Håper uttak går bra, og at det snart er graviditet som er grunnen om du blir akutt hormonell ;)

Her ble det avbrutt forsøk igjen. Nå skal vi ta en pause, legen anbefalte at mannen skal slutte og snuse og være snusfri i tre måneder før nytt forsøk. I og med at det nærmer seg jul så passer det fint med et avbrudd nå. Så skal begge samtidig fokusere på å leve sunt og legge best mulig grunnlag for neste forsøk.
Skuffende resultat, gleder meg til å snakke med legen etterpå og høre om hun tror det er noe håp for oss. :sorry:
Huff. Det var kjedelig nyheter. God klem til deg❤️

Da var dagen i Haugesund over. Begynte med ultralyd som planlagt, legen var litt i tvil om innsett pga overstimulering. Men jeg var forberedt på at jeg ville sette inn uansett så lenge jeg fikk lov. Så nå ruger jeg på en nydelig blasto med testdato 2.11 ❤️ :) fikk også 8 blastoer på frys:rolleyes:
Gratulerer så mye som ruger!! :)
Og for er helt fantastisk fryseresultat! Her må det være baby blandt noen av dem, og forhåpentligvis allerede den du ruger på :Heartbigred

Da ble det innsett av ett 8-cellers, og ett til som holder koken. Hadde håpet på fler, men det er som det er. Føler meg ikke hoppende glad og positiv men nå er det bare å vente..
Testdato 07.11, så da kan jeg settes på rugerlisten.

Last edited:
Da ble det innsett av ett 8-cellers, og ett til som holder koken. Hadde håpet på fler, men det er som det er. Føler meg ikke hoppende glad og positiv men nå er det bare å vente..

Krysser fingrene! :Heartred Er det dag 3 når de er 8-delt?

Krysser fingrene! :Heartred Er det dag 3 når de er 8-delt?
Ja, stemmer det. Har personlig liten tro på 3-dagers, men jeg vet at det absolutt ikke er umulig. Føler meg bare ikke spesielt positiv nå.
Men det har sikkert med hele situasjonen gjøre, ikke kun at jeg helt har troa på 3-dagers.

Ja, stemmer det. Har personlig liten tro på 3-dagers, men jeg vet at det absolutt ikke er umulig. Føler meg bare ikke spesielt positiv nå.

Jeg krysser fingrene for dere og har trua! Jeg var i en lignende situasjon, hadde fått ut 9 egg, men bare 2 som hang med på dag 3. Jeg ble gravid med tredagersegget og det siste egget utviklet seg fint til dag 5 og ble fryst ned.

Håper du får en fin positiv test om en ukes tid. Og gratulerer som ruger forresten :)

Men det har sikkert med hele situasjonen gjøre, ikke kun at jeg helt har troa på 3-dagers.

Du har jo hatt litt av en tøff runde denne gangen, så bare det kan jeg tenke meg er nok til at man blir sliten og motløs. Mange heiarop fra meg iallefall! :)

Back
Topp