Dere som har erfaringer med vognpose i vogn når barna er litt større og bruker sele, hvordan får dere selene til å passe?
Jeg har én jeg kaller høst/vår pose i fleese og en god dun vinterpose.
De var gull verdt vinteren og våren som var men da var lille så liten at hun lå i vognbaggen uten seler, nå derimot må vi ha seler.
Begge vognene våre har fempunktsseler men med mulighet for å hekte av skulderstroppene nederst.
Jeg kjøpte posene fordi det så ut som de var for vogner med fempunktssele.
Bilde for å vise hvor hullene er.

Men! jeg får ingen av vognposene til å fungere med selene siden hullene er på helst andre plasser enn der selene er
og nå begynner det å bli såpass kaldt at jeg gjerne vil få henne inn i en pose.
Er det innenfor at hun ikke har på skulder stroppene?
Jeg har én jeg kaller høst/vår pose i fleese og en god dun vinterpose.
De var gull verdt vinteren og våren som var men da var lille så liten at hun lå i vognbaggen uten seler, nå derimot må vi ha seler.
Begge vognene våre har fempunktsseler men med mulighet for å hekte av skulderstroppene nederst.Jeg kjøpte posene fordi det så ut som de var for vogner med fempunktssele.
Bilde for å vise hvor hullene er.

Men! jeg får ingen av vognposene til å fungere med selene siden hullene er på helst andre plasser enn der selene er
og nå begynner det å bli såpass kaldt at jeg gjerne vil få henne inn i en pose.Er det innenfor at hun ikke har på skulder stroppene?
Last edited: