Oss testetøser imellom

Gratulerer!!

Men jeg må bare spørre!!! De clear blue testene med vannrett strek, står det på pakken at det skal ha vannrett strek?? Jeg er 8-9 dpo og tok den testen i morges. Stussa veldig over den fordi det var ingen horisontal strek, men en veldig veldig svak vannrett en! På pakken er det bilde av at den skal være horisontal..
Mulig du har tatt en som måler fra 10mlu for de viser kun loddrett strek ❤️
 
Last edited:

Vedlegg

  • 20191020_030339.jpg
    20191020_030339.jpg
    15,3 KB · Visninger: 160
Gratulerer!!

Men jeg må bare spørre!!! De clear blue testene med vannrett strek, står det på pakken at det skal ha vannrett strek?? Jeg er 8-9 dpo og tok den testen i morges. Stussa veldig over den fordi det var ingen horisontal strek, men en veldig veldig svak vannrett en! På pakken er det bilde av at den skal være horisontal..
Jeg må bare...
Vannrett og horisontal er samme tingen.
De testene hvor du ser den tydelige streken som er vannrett/horisontal har også en svak loddrett eller vertikal strek, altså det er Cb plus testen.

Den som har kun en vertikal/loddrett strek er cb early, og den er det kun 1 strek på, altså kun vertikal eller ingen strek.
 
Takktakk!

Streksynet ditt er iallefall ikke noe å le av, du kommenterte at du så noe på 9DPO testen. Den trodde jeg selv var blenda.
Hehe sant, jeg så det var noe der :)
Samme som jeg så på min egen både 8 og 9dpo, men samboern så ikke noe:p
 
Tjah, si det. CD1 var 30 sept, EL var 10 okt. Månedsskiftet juni/juli kanskje?
Dette er første gang jeg har en positiv graviditetstest så alt er ganske nytt:)
Spennende :) noe helt spesielt å gå gravid syns jeg, et lite mirakel. Ja det blir vel termin helt i starten av juli på deg tenker jeg da. :love2
 
Er så tidlig, men føler meg så kvalm så klarte ikke å vente med å teste (er 7dpo). Testet med billig strimmel Selvfølgelig var det ingenting på testen eller det kan være at jeg skimtet noe der. Usikker på om det er fakta eller bare ønsketenkning. Er det noen som har erfaring med å teste negativt med en test med følsomhet 25mlu og positivt på 10mlu rett etterpå?
 
Første test tatt i dag, 9 dager etter ovitrelle ble satt. Håper den blir sterkere etter hvert. Har ikke testet ut noe, så jeg regner med det er rester etter den. Når gikk ovitrelle ut til dere?
 

Vedlegg

  • AE99007B-776B-4005-85E2-79E651B688BE.jpeg
    AE99007B-776B-4005-85E2-79E651B688BE.jpeg
    20,6 KB · Visninger: 137
Første test tatt i dag, 9 dager etter ovitrelle ble satt. Håper den blir sterkere etter hvert. Har ikke testet ut noe, så jeg regner med det er rester etter den. Når gikk ovitrelle ut til dere?
Jeg hadde positiv test helt frem til 12 DPO faktisk :bored: 13 DPO negativ
 
Jeg hadde positiv test helt frem til 12 DPO faktisk :bored: 13 DPO negativ
Så lenge ja:wideyed:Jeg tar testen med en klype salt for å si det sånn. Men jeg får en viss pekepinne alt etter om den er svakere eller sterkere i morgen eller om noen dager.
 
Trenger litt hjelp av dere!
Er testetøs så det holder, og har testet 3 ganger idag:hilarious: tsr otrivelle lavdose (5 klikk) hver 3 dag, og skal settes igjen i morgen!
Den første idag var så svak, så ble så skuffa, så tok en på ettermiddagen å forventet nesten negativ test, men den var sterkere til min overraskelse! Tok derfor en ny ikveld for å se om det stemmer at den ble sterkere, og den var enda sterkere?
Er 11 dpo forresten.
20191021_202533.jpg

Ebay testene er også "enig" i økning fra morgenen til ikveld!
Er det otrivelle som øker utover dagen, eller kan det være et ørlite håp?

Beklager langt innlegg, bare er litt forvirra :shy:
 
Må legge til her og. Er ikke tvil om at jeg er testetøs når jeg er i gang 6 dpo :cool:
 

Vedlegg

  • A48C02C4-E2F1-4A52-808D-0776BF68F824.jpeg
    A48C02C4-E2F1-4A52-808D-0776BF68F824.jpeg
    36,1 KB · Visninger: 129
Back
Topp