Oss testetøser imellom

Måtte ta en ny test da jeg kom hjem fra jobb, syns denne ser sterkere ut enn i morges! :facepalm: Tør nesten ikke håpe, har prøvd et år nå ❤
20191018_181249.jpg
 
Ser veldig lovende ut - gratulerer så mye. Gjorde dere noe annerledes denne måneden?
Takk, håper spiren sitter :)

Jeg har vært til utredning hos privat klinikk denne måneden. De sjekket at egglederne var åpne, blant annet. Legen sa at flere par har blitt gravide rett etter de har tatt den sjekken, kanskje fordi eventuelt smuss blir borte når de spyler kontrastvæske gjennom egglederne, og egget får fri passasje.

I tillegg brukte vi Conceive + glidemiddel (sædvennlig) i tiden rundt eggløsning for første gang denne pp.
 
Fikk denne 11 dpo i dag, lloyds test. De er kjent for skyggestreker, er de ikke?
17A77A03-3C39-4326-894B-DDEA8AD896FF.jpeg
 
Da var det ikke lenger tvil!❤️
Vis vedlegget 310373


Gratulerer!!

Men jeg må bare spørre!!! De clear blue testene med vannrett strek, står det på pakken at det skal ha vannrett strek?? Jeg er 8-9 dpo og tok den testen i morges. Stussa veldig over den fordi det var ingen horisontal strek, men en veldig veldig svak vannrett en! På pakken er det bilde av at den skal være horisontal..
 
Back
Topp