Oktoberskravla

Makan for en stressende dag. Klarte å glemme laken og håndkle hjemme, så måtte skynde meg til Kid og kjøpe noe jeg kan ligge på hos fysio. Tror ikke jeg har gått så fort på mange år. Nå venter jeg på fysio og håper hu kan gjøre noe med hodepinen. Så blir det tur til overskuddslageret med mann og baby.
Puster tungt nå og armen er vond etter blodprøver.
Må du ha med selv?

Aldri opplevd før.

Osteopaten jeg er hos hver uke bruker sånn papir på benken.

Makan for en stressende dag. Klarte å glemme laken og håndkle hjemme, så måtte skynde meg til Kid og kjøpe noe jeg kan ligge på hos fysio. Tror ikke jeg har gått så fort på mange år. Nå venter jeg på fysio og håper hu kan gjøre noe med hodepinen. Så blir det tur til overskuddslageret med mann og baby.
Puster tungt nå og armen er vond etter blodprøver.
Uff håper fysio kan hjelpe

Håndværkere i huset fortsatt...operasjon luft-vann pumpe :) der er en del forstyrrelse :p har to syke barn hjemme og holder på med de siste to hjemme eksamenerne (100 spørsmål på 2 timer og fy hvor fort tiden gikk! ikke bare kryss av riktig heller) fikk 71/100 riktig og det er helt ok (hadde håpet på min 80 da men men)
Siste eksamen i morgen :p

Han spurte hvorfor.
Jeg skjønte jo ikke hvorfor han spurte hvorfor så sa bare at hu måtte få treffe barnebarnet sitt :p
Ikke helt logisk utfra hans oppfattelse :D

Back
Topp