Termindagen!

BK92

Forelsket i forumet
I dag er det den store antiklimaksdagen her i huset :clock Det er som å vente et helt år på 24. Desember men så kommer dagen uten den gode maten, tegnefilmene, kakene, gavene og familiekosen. Neida, det er ikke så ille. Jeg våkna litt muggen men tror det er den dårlige søvnen for det rista jeg fort av meg med litt kaffe.

I fødetråden har (nesten) alle født før termin, det er litt sprøtt. Men det er så koselig og motiverende å følge med på hvert nye innlegg, jeg gleder meg på alles vegne:Heartred Noen flere oktoberdamer som nærmer seg eller har passert termin? Hvordan har dere det og kjenner dere noen tegn?
 
I dag er det den store antiklimaksdagen her i huset :clock Det er som å vente et helt år på 24. Desember men så kommer dagen uten den gode maten, tegnefilmene, kakene, gavene og familiekosen. Neida, det er ikke så ille. Jeg våkna litt muggen men tror det er den dårlige søvnen for det rista jeg fort av meg med litt kaffe.

I fødetråden har (nesten) alle født før termin, det er litt sprøtt. Men det er så koselig og motiverende å følge med på hvert nye innlegg, jeg gleder meg på alles vegne:Heartred Noen flere oktoberdamer som nærmer seg eller har passert termin? Hvordan har dere det og kjenner dere noen tegn?
Så kjekt at dagen er kommet :) håper det skjer noe snart :). Sitter å venter selv, har termin på søndag. Ventet litt ekstra lenge for var innlagt pga premature rier for 6 uker siden. De klarte å stoppe det men fikk beskjed jeg kunne føde når som helst. Men ser ut som hu her koser seg godt inni her. Modningstegn har jeg super masse av men ingen fødsel for det om. Nedpress, kynnere, maserirer og murringer. Hatt det ganske lenge. Så må nok bare holde ut litt til :)
 
Så kjekt at dagen er kommet :) håper det skjer noe snart :). Sitter å venter selv, har termin på søndag. Ventet litt ekstra lenge for var innlagt pga premature rier for 6 uker siden. De klarte å stoppe det men fikk beskjed jeg kunne føde når som helst. Men ser ut som hu her koser seg godt inni her. Modningstegn har jeg super masse av men ingen fødsel for det om. Nedpress, kynnere, maserirer og murringer. Hatt det ganske lenge. Så må nok bare holde ut litt til :)
Oi, ja da har du hatt litt flere spennende uker enn meg :) Så godt at de fikk stoppet det, 6 uker hadde kanskje vært litt tidligere enn ønsket. Krysser fingrene for at vi begge snart får sunne og modne pikebarn i armene da :love017 Ikke noe særlig tegn her i gården, satser på at jeg er en av de hvor det plutselig bare er i gang.
 
Termin om 2 veker her, men gått i fleire mnd med "trusler" om tidlig fødsel, storebror blei født 3 veker tidlig (for 1 veke sidan I teorien), og alle seier eg føder tidlig, har så sterke maserier at dei er vondere enn starten av fødsel sist, så kjenner eg begynner å bli kjempe lei av at ingenting skjer :facepalm: menmen, maks 4 veker igjen då :happy:
 
Jeg er 6 dager på overtid i dag..:dead: Har hatt masse vonde kynnere de 2 siste dagene, og var sikker på at der skulle skje noe i natt men neida. Og nå har jeg ingen tegn igjen. Tror han belager seg på 9 nye måneder der inne:p
 
I dag er det den store antiklimaksdagen her i huset :clock Det er som å vente et helt år på 24. Desember men så kommer dagen uten den gode maten, tegnefilmene, kakene, gavene og familiekosen. Neida, det er ikke så ille. Jeg våkna litt muggen men tror det er den dårlige søvnen for det rista jeg fort av meg med litt kaffe.

I fødetråden har (nesten) alle født før termin, det er litt sprøtt. Men det er så koselig og motiverende å følge med på hvert nye innlegg, jeg gleder meg på alles vegne:Heartred Noen flere oktoberdamer som nærmer seg eller har passert termin? Hvordan har dere det og kjenner dere noen tegn?
Krysser fingrene for deg, og at du slipper å vente så altfor lenge! :Heartred

Selv sitter jeg på dag 10 på overtid, vet jeg er moden og har åpning (er andregangs, så kan gå med åpning uten at det betyr så mye), så alt ligger godt til rette for fødsel - men ingenting mer skjer. Veldig frustrerende! I morgen er det igangsetting, men jeg hadde håpet i det lengste at det skulle starte av seg selv - men enn så lenge så ser det ikke ut som at det skal gå av seg selv. :bored:
 
Termin om 2 veker her, men gått i fleire mnd med "trusler" om tidlig fødsel, storebror blei født 3 veker tidlig (for 1 veke sidan I teorien), og alle seier eg føder tidlig, har så sterke maserier at dei er vondere enn starten av fødsel sist, så kjenner eg begynner å bli kjempe lei av at ingenting skjer :facepalm: menmen, maks 4 veker igjen då :happy:
Så positiv holdning tross alt, håper du slipper fulle 4 uker! Her sutrer jeg uten vonde kynnere eller maserier.. det var sunt med en reality check :)
 
Jeg er 6 dager på overtid i dag..:dead: Har hatt masse vonde kynnere de 2 siste dagene, og var sikker på at der skulle skje noe i natt men neida. Og nå har jeg ingen tegn igjen. Tror han belager seg på 9 nye måneder der inne:p
Haha, gud det håper jeg du slipper :hilarious: Det hadde vært utrolig artig å vite litt om hvordan de opplever tiden sin der inne.. jeg tenker at hun er så stor og sterk nå, at det må være fryktelig kjedelig å ikke få utfolde seg. Men jeg skjønner jo at det ikke er sånn :shy: Krysser fingrene for at du ikke har lenge igjen, kanskje null tegn er et tegn ;)
 
Krysser fingrene for deg, og at du slipper å vente så altfor lenge! :Heartred

Selv sitter jeg på dag 10 på overtid, vet jeg er moden og har åpning (er andregangs, så kan gå med åpning uten at det betyr så mye), så alt ligger godt til rette for fødsel - men ingenting mer skjer. Veldig frustrerende! I morgen er det igangsetting, men jeg hadde håpet i det lengste at det skulle starte av seg selv - men enn så lenge så ser det ikke ut som at det skal gå av seg selv. :bored:
Åh, sender deg masse gode vibber! De rundt meg som har blitt igangsatt sier at det er litt vondt og omstendelig, så det er jo det jeg til syvende og sist frykter når jeg nå runder termin og har lite tegn. Men det har også vært eneste fødsel de har vært gjennom så kanskje det var en salig blanding av mange faktorer som gjorde at de opplevde det slik. Ønsker deg masse lykke til de neste døgnene, dette fikser du nok fint og jeg gleder meg til å se ditt innlegg i fødetråden :)
 
Har termin til fredag.. ble sykemeldt i uke 35 pga fare for tidlig fødsel, men ser ikke ut som han kommer sånn veldig tidlig likevel :wtf:

Har hatt MASSE kynnere, murringer og nedpress siden lørdag nå.. På lørdagskvelden var det hvert 10 minutt i 3 timer, men stoppet opp. Så nå begynner jeg å bli lei.
 
Termin om 3 dager, men de jeg kjenner med termin rundt samme tid som meg har alle født før termin.

Våknet til melding i dag om at hun siste og hadde født i natt, er glad på andre sine vegne, men blir litt lei meg også, så tillater meg selv å deppe litt:angelic:

Nå har jeg født etter termin 3 ganger før, så vet jo at jeg nok gjør det nå og, men ventetiden er like kjip uansett!

Har hatt så mye vonde kynnere og andre vondter siste ukene, føler kroppen min vil lure meg flest mulig ganger:banghead:
 
Jeg har også termin i dag, skjønner godt hva du mener. Ingen kynnere,masrier eller andre tegn til fødsel så skal vel ikke klage heller når jeg leser hvordan en del av dere andre har det. Men blir fort utålmodig. Blir jo så innstilt på den datoen :happy090
 
Ja, må virkelig bare innrømme at jeg nå forstår at jeg har det ganske bra som har sluppet uker og dager med «lureri» og ork :) Man tenker fort at null tegn betyr at det er ukesvis til fødsel ennå, men det er jo ikke nødvendigvis det og jeg har i det minste ikke tilleggsvondter utover vond rygg.

Jeg har lenge forberedt meg på at jeg blir «hu ene» som går over termin, men det har visst ikke sunket dypt nok inn når jeg likevel ble litt snurt. Nå ser jeg jo at jeg ikke er «hu ene» likevel, vi er flere over det ganske land som venter spent/frustrert/utålmodig :smiley-angelic001
 
Så positiv holdning tross alt, håper du slipper fulle 4 uker! Her sutrer jeg uten vonde kynnere eller maserier.. det var sunt med en reality check :)
Føler meg ikkje særlig positiv, men prøver :hilarious: dritt lei og syns livet e litt urettferdig sånn generelt sett, men må bare ta det med eit smil ellers går ein vel på veggen :happy: håper du slipper å vente så lenge!
 
Føler meg ikkje særlig positiv, men prøver :hilarious: dritt lei og syns livet e litt urettferdig sånn generelt sett, men må bare ta det med eit smil ellers går ein vel på veggen :happy: håper du slipper å vente så lenge!
Det var det med «maks fire uker igjen» som hørtes litt optimistisk ut, noe som i så fall er en imponerende positivitet spør du meg.. men vi har jo ikke mye valg heller :shifty:
 
To dager over termin her, og jeg er møkklei. Ble strippet i ettermiddag og håper det vil ha effekt, men tror ærlig talt hun ikke har tenkt å komme ut før hun fyller 18 eller noe...
 
To dager over termin her, og jeg er møkklei. Ble strippet i ettermiddag og håper det vil ha effekt, men tror ærlig talt hun ikke har tenkt å komme ut før hun fyller 18 eller noe...
Haha! :hilarious: Dette med stripping.. er det noe som skjer på kontroll hos jordmor? Jeg skal innom henne på onsdag, kan jeg forvente at de tilbyr det da?
 
Det var det med «maks fire uker igjen» som hørtes litt optimistisk ut, noe som i så fall er en imponerende positivitet spør du meg.. men vi har jo ikke mye valg heller :shifty:
Åja ja eg skjønner! Ja det er det som får meg gjennom dagen, om 4 veker er eg på overtid og blir satt i gang eventuelt :hilarious: så veit at ho ikkje skal bli der inne for alltid, sjølv om det føles som ho ikkje skal komme før neste år ein gong :angelic:
 
Termin på søndag. Kontroll hos legen i morgen, nesten garantert at jeg har høyt blodtrykk igjen, og da sa de på sykehuset i helgen at jeg må inn og settes i gang.
Fødte 5 dager over sist, en perfekt fødsel hvor kroppen ordnet alt selv (riktignok veldig vondt likevel), så har forventet overtid denne gangen og, og ønsket at det skulle starte av seg selv.
Så ligger her og veldig spent på hva som skjer i morgen!!
 
Syns det er veldig oppløftende å høre om dere som har gått litt over men fortsatt hatt gode opplevelser og fødsler som har startet av seg selv! :happy119
 
Back
Topp