Termindagen!

Termin på søndag. Kontroll hos legen i morgen, nesten garantert at jeg har høyt blodtrykk igjen, og da sa de på sykehuset i helgen at jeg må inn og settes i gang.
Fødte 5 dager over sist, en perfekt fødsel hvor kroppen ordnet alt selv (riktignok veldig vondt likevel), så har forventet overtid denne gangen og, og ønsket at det skulle starte av seg selv.
Så ligger her og veldig spent på hva som skjer i morgen!!
Håper du har fått sove litt, og fortell oss hvordan det går i dag? :) Krysser fingrene for en god opplevelse, uansett hva som skjer for deg i dag!
 
Krysser fingrene for deg, og at du slipper å vente så altfor lenge! :Heartred

Selv sitter jeg på dag 10 på overtid, vet jeg er moden og har åpning (er andregangs, så kan gå med åpning uten at det betyr så mye), så alt ligger godt til rette for fødsel - men ingenting mer skjer. Veldig frustrerende! I morgen er det igangsetting, men jeg hadde håpet i det lengste at det skulle starte av seg selv - men enn så lenge så ser det ikke ut som at det skal gå av seg selv. :bored:
Masse lykke til i dag. Håper fødselen din startet av seg selv i natt:)
 
Her er jeg på dag 4 over! Var helt sinker på fødsel i natt, men nå er alt stoppet opp:bored:. Er veldig redd for alt for stor baby, så håper hun kommer før helgen. Håper det skjer noe hos dere alle snart :)
 
Håper du har fått sove litt, og fortell oss hvordan det går i dag? :) Krysser fingrene for en god opplevelse, uansett hva som skjer for deg i dag!

På vei til sykehuset nå, hvor de skal se om de har kapasitet til å sette i gang i dag. Så spent!
 
Her er jeg på dag 4 over! Var helt sinker på fødsel i natt, men nå er alt stoppet opp:bored:. Er veldig redd for alt for stor baby, så håper hun kommer før helgen. Håper det skjer noe hos dere alle snart :)
Tenker også litt på dette med størrelse, men de vokser visst ikke så voldsomt disse siste dagene.. vi skal klare dette :) Har du fått time til kontroll? Vi blir sendt til sykehuset på mandag dersom det ikke skjer noe før da, så får vi en UL-sjekk osv.
 
Krysser fingrene for deg, og at du slipper å vente så altfor lenge! :Heartred

Selv sitter jeg på dag 10 på overtid, vet jeg er moden og har åpning (er andregangs, så kan gå med åpning uten at det betyr så mye), så alt ligger godt til rette for fødsel - men ingenting mer skjer. Veldig frustrerende! I morgen er det igangsetting, men jeg hadde håpet i det lengste at det skulle starte av seg selv - men enn så lenge så ser det ikke ut som at det skal gå av seg selv. :bored:
Lykke til i dag :) :) håper du snart er i mål ❤️

og der leste jeg at du allerede var ferdig :D gratulerer så masse ❤️
 
Back
Topp