Preggers87 Elsker forumet *MIA* Julegavene 2019 11 Okt 2019 #21 Emmy89 skrev: Jeg er altså så lei at det er ikke til å holde ut. Vi skulle hatt en tråd hvor vi kunne oppmuntre hverandre, jeg er helt ekstremt lei i hvert fall... Klikk for å utvide … Hvilken uke er du i nå da?
Emmy89 skrev: Jeg er altså så lei at det er ikke til å holde ut. Vi skulle hatt en tråd hvor vi kunne oppmuntre hverandre, jeg er helt ekstremt lei i hvert fall... Klikk for å utvide … Hvilken uke er du i nå da?
Emine89 Glad i forumet Julegavene 2019 Augustbarna 2021 Søvnløs i september 2025 12 Okt 2019 #22 Julyaprildesember skrev: Hvilken uke er du i nå da? Klikk for å utvide … Uke 31 føles ut som at det er en hel evighet igjen, haha.
Julyaprildesember skrev: Hvilken uke er du i nå da? Klikk for å utvide … Uke 31 føles ut som at det er en hel evighet igjen, haha.
Preggers87 Elsker forumet *MIA* Julegavene 2019 12 Okt 2019 #23 Emmy89 skrev: Uke 31 føles ut som at det er en hel evighet igjen, haha. Klikk for å utvide … Jeg er også uke 31 blir satt igang en uke før eller keisersnitt 2 uker før. Så da blir tiden litt forkortet. Forstår godt du er lei! <3
Emmy89 skrev: Uke 31 føles ut som at det er en hel evighet igjen, haha. Klikk for å utvide … Jeg er også uke 31 blir satt igang en uke før eller keisersnitt 2 uker før. Så da blir tiden litt forkortet. Forstår godt du er lei! <3
Teliza Betatt av forumet Julegavene 2019 17 Okt 2019 #24 Jeg har prøvd mange kremer mot kløe Det som hjelper mest er Natusan Zinksalve. Den som er helt vanlig og enkel og kjøpes på matbutikken. Det har roet ned det utslettet som hverken eksem- eller kløkremer har greid å gjøre noe med Bare tipser i tilfelle det kan hjelpe flere. Alle monner drar om man kan få bukt med bare et problem også B-) Mot halsbrann går det i gaviscon, men kald melk er det som hjelper mest.
Jeg har prøvd mange kremer mot kløe Det som hjelper mest er Natusan Zinksalve. Den som er helt vanlig og enkel og kjøpes på matbutikken. Det har roet ned det utslettet som hverken eksem- eller kløkremer har greid å gjøre noe med Bare tipser i tilfelle det kan hjelpe flere. Alle monner drar om man kan få bukt med bare et problem også B-) Mot halsbrann går det i gaviscon, men kald melk er det som hjelper mest.