Hvem er vi?

:greet025 Jeg er 28 år, min kjære er 30. Vi har vært sammen i 10 år, og har bodd sammen nesten like lenge :Heartred Vi eier hus sammen, har stasjonsvogn, fast jobb og to katter, nå mangler bare mini :love017 Vi har så lyst til å få oppleve og bli foreldre! Spiren satt på pp3 og jeg føler meg veldig heldig, nå håper jeg bare spiren vokser og koser seg i hula til i mai! :Heartred
 
Last edited:
Hei :) Vi er 33 år, har to barn fra før på 10 og 9 år, så dette blir som å starte på nytt igjen kjenner jeg. Hadde en SA i sommer. Håper dette er en terminspire ♡

Har vært veldig plaget med hypermesis med mine to første, kjenner ikke noe til det enda,og nyter forsåvidt hver dag uten. Men skulle gjerne ha litt mer tegn på graviditeten.. :/ Blir å bestille TUL i ca uke 8, for å få litt mer bekreftelse før vi forteller barna det.
 
Jeg er 23 og samboer er 30. Lille spiren som er ventet 29.mai satt i pp5, og det blir vårt første barn. Vi flytter inn i nytt hus om 1,5 uker og det gleder vi oss veldig til :happy:
Vi har to katter som også er med på lasset!
Jeg er pedagogisk leder i en barnehage her hvor vi bor og han er rørlegger.
 
Jeg er 35 år ( i morgen) og bor i sandnes .

Har to barn fra ett tidligere forhold , som bor ca 65% hos meg og resten hos faren.

Har samboer og sammen har vi en sønn på 2, og venter nå en liten :dummy:
 
Jeg fylte nettopp 28 år, sambo ble 33 år før sommeren. Vi bor i Trøndelag og sammen har vi en gutt på 8 år. Vært samboere i 9 år, bor på et lote småbruk (uten dyr vel og merke:hilarious:). Jeg jobber som Helsesekretær og mannen jobber innenfor logistikk. Vår første kom litt uplanlagt, mens denne spiren brukte vi 6 pp'er på:) Foreløpig termin er 29. Mai. Skal på TUL etterhvert så får høre hva de sier da:happy:
 
Jeg er 27 og samboeren er 32. Vi har vært sammen i 11 år og har 3 barn fra før på 9, 5 og 4 år. Har termin 14.05 :love2skal, føde på st. Olavs .jobber i helsevesenet. :happy090
 
Jeg er 24, samboer er 28, snart 29. Har vært sammen i 6 år og venter nr 2 i mai :Heartred fra før av har vi en gutt på 2,5 :happy: er student og skal føde i mo i rana :happy:
 
Da tør jeg endelig å skrive her også :D
Jeg er 34 og samboeren blir 41 på slutten av året. Vi har vært sammen i over 6 år og dette blir det første for oss begge. Vi bor i barndomshjemmet mitt i Trondheim med både mine foreldre og bestefar som nærmeste naboer. Han jobber innenfor salg/service og jeg er vernepleier i skolen. I huset har vi også ei katt og en hund som vi er spente på hvordan vil reagere på dette :happy:
 
Jeg er 29 og samboer 35. Bodd sammen overkant av to år nå. Bor på gård i Innlandet med hester, hund, katt, samt blivende besteforeldre i nabohuset.

Håper selvfølgelig den lille spiren holder seg fast frem til slutten av mai. Det har ikke gått opp for meg enda, så alvoret slår nok inn i løpet av de neste ukene.

Har en hektisk jobb innen turisme og idrett, så vinteren pleier å gå raskt unna.
 
Hei jeg er da 21 år og bor sammen med min forlovede/bf på 24 år. Vi bor på sørlandet, så kan velge mellom arendal, kristiansand og flekkefjord sykehus, så håper å kunne føde i Flekkefjord. Vi har sammen en gutt som blir 3 i desember, så ønsker om lillesøsken har vært der en stund, men vi startet ikke prøving før sensommer i år. Foreløpig termin er 2. Juni, men håper på en TUL om noen uker for å fastslå mer nøyaktig. Samboer jobber 100% på et kontor, mens jeg er fulltidsstudent. :D
 
Hei hei:greet025

Jeg er 35 og mannen min som jeg har vært sammen med i 11 år og gift med i 6 år, er 36 år :)
Vi har tilbakelagt oss 1 MA og 2 SA, men vi har fått en flott gutt på 4 år og jente på snart 2, innimellom dette :) Nå er vi uplanlagt gravid med nr 3, noe som kom som et sjokk ;) Vi har vært veldig fram og tilbake om vi skulle ha nr 3 så hvis dette går bra, så er det nok skjebnen sier jeg :love017
Har blitt sykemeldt ganske tidlige i de to foregående svangerskapene grunnet blødninger, så nå får vi se hva som skjer denne gangen. Jobber som sykepleier med hektiske dager og varierende klientell. Vi fikk tett oppfølging med TUL sist svangerskap og har blitt innkalt til TUL neste uke, blir spennende å se :)
 
Hei hei. Jeg er 26 år, gift med en mann på 28 år. Vi har vært sammen i 4 år, gift i 1 år. Vi har prøvd på baby nr 1 i litt over 2 år, men etter flere pp runder, ICSI fersk forsøk og et mislykket frysforsøk kom gullegget vårt :Heartred

Vi bor i Rogaland, og skal føde på Stavanger universitet sykehus. Termin er 9 mai.
Vi hadde TUL i går uke 7+5, pga prøverørsforsøk. Følger med i pakken. Skal til ny privat den 25 oktober, er da i uke 12.
 
Hei! Jeg er 27 år og samboer er 28. Vi har vært sammen i snart 8 år og samboere i 5 år. Vi bor i et rekkehus, men nå som vi forhåpentligvis blir tre så er vi på utkikk etter noe større. Vi har en hund og jobber 100 % begge to. Han er lærer og jeg er sykepleier med turnusjobb.

Vi hadde ikke snakket mye om barn før vi bestemte oss for å prøve. Jeg hadde ikke gått på p-piller på mange år, så vi brukte å hoppe av i svingen. Det førte aldri til graviditet for oss så sjokket var stort da den satt på første forsøk :love017
 
Hei lister meg inn her, bedre sent enn aldri?
Jeg er 28 år og mannen min er 29. Vi har vært sammen i 12 år og sammen har vi en sønn på snart 9 år og en datter på 3,5. Vi bor i Stavanger så blir fødsel på SUS. Dette var en skikelig overraskelse og vi har brukt lang tid på å komme rundt tanken å er nok litt i sjokk enda. Jeg begynte i ny jobb 2 uker før vi fant ut om graviditeten... Terminen er 24 mai og vi har nå 1 katt (vi pleide å ha 2 men den ene ble påkjørt for noen uker siden).
 
Heihei :dance008 Jeg er 26 og mannen 27 år. Har vært sammen i snart 3 år, og bodd sammen i litt over 2 år nå. Dette blir vår første hvis alt går som vi ønsker! Vi er heldigvis fra samme sted, så har bosatt oss her med et godt støtteapparat rundt oss :Heartred Dette kommer nok ekstra godt med da mannen jobber turnus 3 uker av og 3 uker på - på havet. Ser for meg jeg trenger litt ekstra støtte i starten når jeg blir helt alene med lille og alt det nye som skjer da! :confused:
 
37år, jeg har tre barn fra før (14,16 og 20år.)
:):):) Nå har jeg ny kjæreste og dette blir hans første.. Bor på Jessheim og føder forhåpentligvis på ahus 17.mai Hatt en SA et år etter sistemann, så er litt bekymret... Men nå nærmer uke 12 seg da, og da vet jeg at jeg kommer til å slappe mer av ;)
 
37år, jeg har tre barn fra før (14,16 og 20år.)
:):):) Nå har jeg ny kjæreste og dette blir hans første.. Bor på Jessheim og føder forhåpentligvis på ahus 17.mai Hatt en SA et år etter sistemann, så er litt bekymret... Men nå nærmer uke 12 seg da, og da vet jeg at jeg kommer til å slappe mer av ;)
Kanskje vi møtes på Ahus:)
 
Jeg er 30 år, det er samboer også, bor i ei bygd i møre og romsdal, skal føde i Ålesund i midten av mai etter en veldig uoversiktlig tul-time i dag. Har to jenter fra før på 8 år og på 13,5 mnd, alle tre med samme far. Med de to første har jeg blitt satt i gang ca fire uker før termin, så sjansen for det er stor denne gangen også, men vi får se hvor lenge kroppen holder denne gangen:cool14. Ellers så jobber jeg som sykepleier og samboeren min jobber som vekter. Også har vi en stor liten hund som er mammadalt under graviditetene mine så han ligger på fanget når han kan:D.
 
Back
Topp