Hvem er vi?

Jeg er 31 år og samboeren min er 42 år. Vi har vært sammen i 1 år og tre måneder og bodd sammen i to måneder. Hvis alt går bra, blir dette vårt første barn. Jeg hadde en spontanabort i mars (uke 5). Vi bor i Hordaland, så jeg skal føde på Haukeland, termin i slutten av mai. :)
 
Jeg er 30, samboer 36. Vært sammen i 10 år og har en 3-åring fra før. Termin 22.05 og regner med å føde på Rikshospitalet.
 
Hei!
Det er første gang jeg skriver her, så håper jeg publiserer på rett sted..
Jeg er 29 og jeg og min samboer er jevngamle. Vi bor i Oslo og har ingen barn fra før. Vi fikk sjokk den dagen jeg fant ut av hva som skjuler seg der inne, men barnet er hjertelig velkommen.
Min termin er 5. mai, men det er jo ikke helt sikkert. Jeg gleder meg til å gå på kontroll snart, vurderer også en tidlig ultralyd da jeg er tvilling selv og lurer på om det kan være to der inne.. Jeg jobber som lærer og synes det har vært tøft på jobb da jeg har kastet opp nesten hver morgen, også utover dagen dersom jeg blir ekstra kvalm. Vi har ingen dyr, men jeg er veldig glad i hunder!
 
Jeg er 29 år og det er samboeren min også. Vi har vært sammen i litt over 2 år, bor i leilighet og trives der for nå:) vi har to hunder, en stor og en liten. Jeg jobber som barnehagelærer og sambo jobber i anleggsbransjen. Babyen var planlagt og vi gleder oss mye!
 
Jeg er 31, blir 32 før fødsel, barnefar er like gammel som meg. Vi har har to barn på 2 og 4 fra før, dette er nr. 3. Planen er å føde på Ullevål, så får vi se om jeg får vilja mi opptar dagene mine som lærer på barneskole og samboer er serviceingeniør innenfor ventilasjon.
 
Hei! :greet025Jeg er 37 og mannen min blir 36 denne uka. Vi giftet oss og kjøpte hus sammen i sommer, litt over 2 år etter at vi møttes første gang.
Vi bor i Trøndelag, og skal føde på St Olavs.
Jeg har en datter på 17 år fra før, han har ikke barn fra før.
Jeg hadde hormonspiral i mange år, og fjernet den like før bryllupet. Spiren satt en drøy måned senere. :love7
Termin 16. mai. TUL imorgen, og jeg er veldig spent på om de ser kjønn, og om det kan være mer enn én der inne.

Jeg er regnskapskonsulent og han er servicetekniker.
Ingen dyr, men vi kommer nok til å skaffe oss hund etterhvert.
 
Hei! Jeg er 30 år, med samboer på 29. Vi har vært sammen i 5 år, og venter nå vårt første barn etter en MA i sommer. Termin er foreløpig 29.05 (vi har ennå ikke vært på OUL), og fødsel blir på Ahus. Vi er sykepleiere begge to. Har også en liten hund. :)
 
Kommer fra Trøndelag, vi har ei datter fra før av ☺️ Samboere og kjærester i godt over 7 år. Jeg er 27 og han er 28 år. Vi har hus og biler. Nicket mitt forteller dere min jobb (har spesialisert meg på småbarnspedagogikk, 0-3 år) og mannen jobber i oppdrettsbransjen og tilbringer tid med laksen.

Har termin 2. juni, men hadde det som betegnes som styrtfødsel og prematur vannavgang sist, og storesøster kom til nesten fire uker før termin. Derfor henger jeg også her inne☺️
 
Hei
Jeg er 38, bor i Bergen og er gift. Vi har to barn sammen på 8 og5.
Termin 18.05. Føder nok på kk.
 
Jeg er 25 år gammel, det samme er barnefar. Han er og var min aller beste venn lenge før vi ble kjærester - og i august flyttet vi endelig fra en liten leilighet til et nytt, større hus. På samme tid fikk jeg meg fast jobb som pedagogisk leder i en barnehage OG fant ut at jeg var gravid med vårt første barn ❤️ Sistnevnte var ikke helt planlagt, men Gud så velkommen. Aldri vært gravid og heller aldri prøvd tidligere, så alt er fortsatt veldig nytt for meg.
 
Jeg er 24 år og samboer 30 år. Første barnet til oss begge, vi har 1 MA fra tidligere i år.
Jobber som dyrepleier, og vi bor på Sørlandet, så vi ender opp på Sørlandets Sykehus i mai 2020.
Vi har ei staffordshire bullterrier tispe på 6 år, så vi gleder oss til familie forøkelsen alle sammen:Heartred
 
Jeg rekker å fylle 35 rett før lillingen kommer, og mannen er 36. Vært kjærester i 7 år og gift i 5 av de. Jeg er fra Nord, han er fra UK. Bebisen blir samisklatin:love7 vi bor i Oslo, men flytter til Drammen før fødselen. Jeg trudde ikke jeg kunne få barn, før legene rettet opp i den feilinformasjonen for 4 år siden. Vi har vært prøvene i 2 år og har to SA. Alle 3 kom naturlig.
Har en fantastisk blandingshund på 4,5 år.
 
Jeg er 28, blir 29 om noen dager. Mannen blir 32 iløpet av 2020. Vi har snart vært sammen i 6 år og giftet oss i sommeren, har 2 barn sammen og venter nå nr 3.
 
Jeg er 33, samboeren er 36 år. Vi har et barn sammen som snart fyller 4 år. Vi skulle gjerne hatt en mindre avstand mellom barna, men sånn ble ikke livet vårt.
 
Hei! Melder meg inn hos dere jeg og, og håper dere har rom for en til :)

Startet med termin et stykke inn i juni men ble flyttet til 25 mai og nå blir jeg i tillegg igangsatt på torsdag, så tenker det kan være artig å slå følge med mai-gruppa nå på tampen. :)

39 år, gift, tredje barnet, UL-termin 25 mai, blir igangsatt torsdag 14 mai pga alder og at jeg går på blodfortynnende. :)

Hei hei! :)
 
Hei! Melder meg inn hos dere jeg og, og håper dere har rom for en til :)

Startet med termin et stykke inn i juni men ble flyttet til 25 mai og nå blir jeg i tillegg igangsatt på torsdag, så tenker det kan være artig å slå følge med mai-gruppa nå på tampen. :)

39 år, gift, tredje barnet, UL-termin 25 mai, blir igangsatt torsdag 14 mai pga alder og at jeg går på blodfortynnende. :)

Hei hei! :)
Velkommen!
 
Jeg er 33 år, barnefar er 30 år, vi bor i Moelv (Ringsaker kommune) og skal føde på Lillehammer sykehus. Termin er 25.mai, men pga seteleie blir hun tatt med keisersnitt noen dager før :) Dette er mitt første barn, men samboeren min har ei datter på 4 år som gleder seg veldig til å bli storesøster :) Vi jobber begge to i barnehage :)
 
Jeg er 24 å barnefar 27:) vi er gift, å har ett barn sammen på 2 år:happy: bor i Arendal å skal føde på Sørlandet sykehus Arendal! Jeg jobber i barnehage å han er elektriker;) Vi har 2 katter:cat::cat: termin er 30 mai
 
Hei!

Jeg er 32 år, og mannen er 34. Vært sammen i 10 år og gift i 6. Har to gutter sammen på snart 6 og 4 år. Venter nå ei lita frøken
Vi bor i et hus i Sandefjord, så skal føde i Tønsberg. Jeg jobber som barnehagelærer i barnehage og mannen er bioingeniør på sykehuset.

Har termin 18.mai
 
Hei! 26 år, samboeren er 29 og vi har vært sammen i 5 år. Bosatt i Trondheim og har en hund på 3 år. Jobber i ingeniørfirma og mannen som rådgiver. Gleder oss veldig til første som er forventet 17. Mai ☺️
 
Back
Topp