~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Huff da, hva skjer?Ja, veldig. Venstrearmen min er omtrent ubrukelig, så vond er den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da, hva skjer?Ja, veldig. Venstrearmen min er omtrent ubrukelig, så vond er den![]()
Aner ikke. MR på mandag. Fysio hjelper ikke, kortisonsprøyte hjelper ikke..Huff da, hva skjer?
Hva i alle dager er det som har skjedd?Ja, veldig. Venstrearmen min er omtrent ubrukelig, så vond er den![]()
Så kjedelig.Aner ikke. MR på mandag. Fysio hjelper ikke, kortisonsprøyte hjelper ikke..
Hva i alle dager er det som har skjedd?
Aner ikke hva som har skjedd, slitt med skulderen siden bilulykken, men legene har alltid sagt det er bortkastede ressurser med MR da de mener det kommer fra nakken, men nå er skulderen største problemet så får endelig MR...Så kjedelig.
Er du høyre- eller venstrehendt?
Jeg har vist gammel whiplash skade i nakken - har prolaps nå spm ble påvist med MR av nakke! jeg har ikke vondt i nakken - jeg får vondt under høyre skulderblad, også i begge skuldre, ut i armerAner ikke hva som har skjedd, slitt med skulderen siden bilulykken, men legene har alltid sagt det er bortkastede ressurser med MR da de mener det kommer fra nakken, men nå er skulderen største problemet så får endelig MR...
er høyrehendt, men trenger begge hendene når frøkna trenger meg liksom..
Nakken er det tatt mr av. Eneste de fant var en liten godartet svulst de mente ikke hadde noe betydning... men det er snart 8 år siden mr da. Men ja fikk whiplash.Jeg har vist gammel whiplash skade i nakken - har prolaps nå spm ble påvist med MR av nakke! jeg har ikke vondt i nakken - jeg får vondt under høyre skulderblad, også i begge skuldre, ut i armer![]()
Ok, håper du får hjelp snart! er whiplashen ny? eller for 8 år? hvis det er 8 år siden mr på nakke kan noe ha skjedd siden da! vel verdt å ta nytt bildeNakken er det tatt mr av. Eneste de fant var en liten godartet svulst de mente ikke hadde noe betydning... men det er snart 8 år siden mr da. Men ja fikk whiplash.
8 år siden i Januar...Ok, håper du får hjelp snart! er whiplashen ny? eller for 8 år? hvis det er 8 år siden mr på nakke kan noe ha skjedd siden da! vel verdt å ta nytt bilde
Da er det på tide med nytt bilde!8 år siden i Januar...
Minsten har bursdag på søndagJippi! Snart helghar dere noen planer?
Jippi! Snart helghar dere noen planer?
GratulererMinsten har bursdag på søndaginviterer kanskje et par venner på besøk (pølse og kake
)
Flinke dere er!Snart helg ja. Ingenting på kalenderen, så planen er at jeg og mannen begge jobber så mye vi klarer nede på det kommende rommet til mellomste, høstens store prosjekt. Det er vel i all hovedsak planen vår for de ledige helgene i oktober og november tror jeg... OG de ukedagene vi har kapasitet
Vi prøver for første gang i årHyggelig tradisjon og besteforeldrene liker dem og ungene liker å lage dem (og flere av dem klarer å klippe og rulle nå) så vi gjentar det nok i år også.
Titter innom så ofte jeg har tidDa må flere skravle![]()
Klem til degFått et lite sjokk i dag, trenger nok tid på å fordøye den meldingen..
Må jo bare forholde meg til det å dra meg ovenpå igjen på et vis..
Livet ekke for pyser !