God helgGod helg Kengu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God helgGod helg Kengu![]()
Så moro!Jippi, forkjølelsen er bedre i dag
Holder på å gjøre ungene klare til Tusenfryd, dette blir gøy
Varm klem fra megSå utrolig herlig. Så utrolig heldig.
Tårene triller nå, for tenk å om min sønn hadde hatt det sånn. Haa som plager ham nå vet jeg ikke, men her er det altså faktisk fint vær, faktisk en aktivitet han liker, det er speider i kveld og førstehjelp er tema. Og morgenen vår har vært....
Han hater speider, han liker ikke speider, vi skjønner ham ikke, han vil ikke, om han får ikke lov å slutte da hater vi ham.
Hare tanken på opp og sprett og frivillig ut på ting som er gøy. Åhhh... jeg skulle så inderlig ønske min sønn hadde det sånn
Nå ble dette helt feil og me-me-me som det ikke skulle, og mye mer utleverende enn den burde, det bare slo meg uventet hardt i magen på en morgen som hr vært av det tyngre slaget.
Jeg skrev nettopp til min mann at jeg tror jeg snart ryker på en avspasseringsdag, for jeg kan ikke ta egenmelding, syk er jeg ikke, men så langt på felgen at jeg snart ikke klarer mer.
Her funket det med sjokolademelkTips til å få i flytende antibiotika ? Snatt 2 år
GrattisUps ble visst ny jakke på meg i dagNå kam vinteren bare komme
Brrr....kald tid i venteDet snødde visstnok her før i dag![]()
Masse lykke tilFerdig med 2/5 eksamener, den første vet jeg ikke hvordan ble før over helgen tror jeg, den jeg tok nok så ut til å være bestått med 70% må si det er greit når man sjonglerer jobb-familie og skole
Tok en litt for stor bit og bare prøver å svelge![]()
Ja, dem er veldig aktive begge toSporty gutt du har![]()
Hørtes spennende utTacokjøttboller idag![]()
Min svigers er enkelFunderer virkelig på hva jeg skal gi svigers til jul![]()
Masse lykke tilFysio igjen da... sukk. Suger å måtte dra fra frøkna så ofte for det. Men vil ikke ødelegge rutinene hennes ved å ta henne med. Heldigvis er far flink og god med henne. Galt å håpe de finner noe på MR de kan fikse så jeg slipper disse smertene?
Kjempe fine neglerJeg har ikke lange negler. Jeg har ikke fine, jevne negler heller. Men hjemmekontor lot elg gjøre noe jeg har tenkt. Å legge neglelakk men jeg jobber. Det er fort gjort å legge og må tørken evighet mellom lagene. Det kan det gjøre mens jeg jobber.
Så mellom lunsj og nå har jeg fikset lilla glitter negler. For der gjør noe med humøret. Som jeg trenger. Fin inngang til helga. Vis vedlegget 309316
God helg og god ferieStille her i dag, jeg skravler nesten med meg selv. Jeg som har litt sånn mulighet til å snike bittelitt siden jeg har sånn halveffektivt hjemmekontor (kommer til å synes på time-kontoen min ja, jeg får ikke timeført hele dagen når jeg jobber hjemme, jeg ordner klesvask, rydder av bordet, glemmer meg bort... Jaja, det går bra.
Jeg har knappe ti timer igjen å jobbe før helg, eldstemann er ferdig på skolen nå, vel, begge er ferdig på skolen nå, men han kommer hjem, hun går på sfo, så snart kommer han hjem. Høstferie![]()
Høres vondt og slitsomt utIblant drømmer jeg om å kutte av min egen skulder. Så vondt er det. Ikke blitt noe bedre med fysio. Og smertestillende får jeg ikke, Paracet funker heller ikke. Så da går man uten da og håper at det går over.
Fjellreven parkasGrattishvilken kjøpte du?
Mine øsnker seg aldri noe, men det blir hvertfall asti til svigermo og så noe mer.Min svigers er enkelhun ønsker seg et bilde fra vårt distrikt!
Det er et av meget få reelle innlegg i Julebloggen jeg trodde jeg startet i fjorHvordan lager dere dem?![]()
Skulle ønske jeg hadde ferie, men som mellomste påpekte, jeg har da fri i to dager. Helga altsåGod helg og god ferie![]()