Ser ut til at jeg har pådratt meg et tilfelle av uplanlagt hjemmekontor i morgen
Mannen har et par dager kommenter en ulyd i bilen sin så i dag ringte han verksted-mannen noe som resulterte i at han kjørte til hjemmekontor etter lunsj og satte igjen bilen på verksted som heldigvis ikke er så langt hjemmefra.
Så da ble det uttalt i kveld :
I morgen tror jeg at vi må satse på at jeg kjører deg til jobb, og henter deg (han passerer min jobb på vei til og fra sin) og du er ferdig 15 så jeg må komme meg hjemover tidlig, men nei, jeg har et møte til 1530.
Jeg er forsåvidt ikke ferdig 15, men det mest brukte datasystemet vårt tas ned kl 15 for oppgradering så derved føler jeg ikke at jeg har veldig mye mer jeg får gjort og hadde planer om å ta helg da. Møte til 1530 er han neppe hos meg mye før 16 og da blir et knapt å hente i bhg innen 1630 pga trafikken på den tiden også i tillegg til at jeg altså ikke har særlig å gjøre på siste timen
Men jeg tok med pc hjem, så det blir nok hjemmekontor på meg. Så får jeg gå og hente i bhg. Evt gå på butikken og hente mellomste først dersom mannen varsler at han blir sen. Hun kan gå selv, men vi må handle til taco og skolen er rett ved butikken. Bhg er motsatt retning. Vogna er selvsagt i den bilen som står på verksted så derved henter jeg i bhg sist for hun går ikke to km ekstra etter å ha gått hjem...