Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange klemmer til deg , det er ikke lett å stå i noe sånt.Så utrolig herlig. Så utrolig heldig.
Tårene triller nå, for tenk å om min sønn hadde hatt det sånn. Haa som plager ham nå vet jeg ikke, men her er det altså faktisk fint vær, faktisk en aktivitet han liker, det er speider i kveld og førstehjelp er tema. Og morgenen vår har vært....
Han hater speider, han liker ikke speider, vi skjønner ham ikke, han vil ikke, om han får ikke lov å slutte da hater vi ham.
Hare tanken på opp og sprett og frivillig ut på ting som er gøy. Åhhh... jeg skulle så inderlig ønske min sønn hadde det sånn
Nå ble dette helt feil og me-me-me som det ikke skulle, og mye mer utleverende enn den burde, det bare slo meg uventet hardt i magen på en morgen som hr vært av det tyngre slaget.
Jeg skrev nettopp til min mann at jeg tror jeg snart ryker på en avspasseringsdag, for jeg kan ikke ta egenmelding, syk er jeg ikke, men så langt på felgen at jeg snart ikke klarer mer.
De har kost seg hvertfallGod morgenkoselig med pappa/sønn dag
![]()
Trenger julepapir men fant ikke noe der som jeg likte sistDet var mer på Panduro nå en i siste uke, men ikke så veldig mye mer
Kos dereJippi, forkjølelsen er bedre i dag
Holder på å gjøre ungene klare til Tusenfryd, dette blir gøy
Sprøyte, litt langt bak i munnen så der ikke smaker så mye. Og god drikke deretter?Tips til å få i flytende antibiotika ? Snatt 2 år
Ja om ikke prøvd. TantebarnetSprøyte, litt langt bak i munnen så der ikke smaker så mye. Og god drikke deretter?
Jeg kjøpte papir på KID, typ brun maskinpapir med matte gullhjerterTrenger julepapir men fant ikke noe der som jeg likte sist
Til deg selv?Ser etter nye vintersko/støvler. Umulig det her.
Ja til meg selv. Hater shopping. Av alt. Utenom elektronikk!Til deg selv?
jeg er nok en sv få kvinner som hater å kjøpe sko![]()
Kommer helt an på hva du liker, høye, lave, støvletter, sko +++Ja til meg selv. Hater shopping. Av alt. Utenom elektronikk!
Takk for tips, fant noe annet jeg likte der men var bare 3 ruller igjen..Jeg kjøpte papir på KID, typ brun maskinpapir med matte gullhjertersynes den var kjempe fin! men har også en del papir fra forrige år og den må bruked opp! så nå blir ikke noe likt i år
![]()
Hva slags sko skal du ha?Ja til meg selv. Hater shopping. Av alt. Utenom elektronikk!
Jeg vet ikke, behagelige? Kan tåle litt regn og snø liksom. Bor i Bergen. Så må tåle litt. Kan gjerne se bra ut slik at jeg slipper pensko om vi skal ut eller noe.Kommer helt an på hva du liker, høye, lave, støvletter, sko +++
Jeg har noen vintersko fra Timberland jeg er veldig glad i