Oktoberskravla

Nån regner jeg dagen som over på jobb, reiser hjem og håper på en bedre ettermiddag med ungene enn morgenen var, og en prat om såmangt blir det nok. Livet er tungt for tiden uansett, men vi må bare stå i det og jobbe med det.

Så utrolig herlig. Så utrolig heldig.

Tårene triller nå, for tenk å om min sønn hadde hatt det sånn. Haa som plager ham nå vet jeg ikke, men her er det altså faktisk fint vær, faktisk en aktivitet han liker, det er speider i kveld og førstehjelp er tema. Og morgenen vår har vært....

Han hater speider, han liker ikke speider, vi skjønner ham ikke, han vil ikke, om han får ikke lov å slutte da hater vi ham.

Hare tanken på opp og sprett og frivillig ut på ting som er gøy. Åhhh... jeg skulle så inderlig ønske min sønn hadde det sånn

Nå ble dette helt feil og me-me-me som det ikke skulle, og mye mer utleverende enn den burde, det bare slo meg uventet hardt i magen på en morgen som hr vært av det tyngre slaget.

Jeg skrev nettopp til min mann at jeg tror jeg snart ryker på en avspasseringsdag, for jeg kan ikke ta egenmelding, syk er jeg ikke, men så langt på felgen at jeg snart ikke klarer mer.
Mange klemmer til deg , det er ikke lett å stå i noe sånt.

Tips til å få i flytende antibiotika ? Snatt 2 år

Trenger julepapir men fant ikke noe der som jeg likte sist
Jeg kjøpte papir på KID, typ brun maskinpapir med matte gullhjerter :) synes den var kjempe fin! men har også en del papir fra forrige år og den må bruked opp! så nå blir ikke noe likt i år :p

Ja til meg selv. Hater shopping. Av alt. Utenom elektronikk!
Kommer helt an på hva du liker, høye, lave, støvletter, sko +++
Jeg har noen vintersko fra Timberland jeg er veldig glad i

Jeg kjøpte papir på KID, typ brun maskinpapir med matte gullhjerter :) synes den var kjempe fin! men har også en del papir fra forrige år og den må bruked opp! så nå blir ikke noe likt i år :p
Takk for tips, fant noe annet jeg likte der men var bare 3 ruller igjen..

Legging av barn

Yngste hsr akkurat sovnet, de eldste pusser tenner. Forsinket som fy, mellomste begynte å blø neseblod. Tok sin tid å få kontroll.

Kommer helt an på hva du liker, høye, lave, støvletter, sko +++
Jeg har noen vintersko fra Timberland jeg er veldig glad i
Jeg vet ikke, behagelige? Kan tåle litt regn og snø liksom. Bor i Bergen. Så må tåle litt. Kan gjerne se bra ut slik at jeg slipper pensko om vi skal ut eller noe.

Back
Topp