Oktoberskravla

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ingen som startet denne i natt?

God morgen, det er 1. Oktober
 
God morgen :)
Oktober og kaldt , skikkelig lag på ruten som må skrapes.
 
God morgen :)
Oktober og kaldt , skikkelig lag på ruten som må skrapes.
Ohh, glad der er godt oppe på pluss her for ellers hadde det vært glatt og jeg har sommerdekk
 
God morgen! Minus to og is ute. Men solen skinner. Håper det ikke blir for kaldt for guttungen å sykle ned til fotballskolen nå om en times tid.
 
God morgen :) har ikke sjekket temperaturen :p har vært litt kjølig de siste dagene!
I dag er det hjemme-eksamen og lesing til de neste når den er over....må finne på noe unga kan gjøre
 
Vått. Vått, vått, vått

Ikke noe krisp høstluft her
 
Mmmm.... vil ikke ut idag... vil ligge å sove...

Åhh, sove hadde vært godt ja. Men jeg er godt igang med arbeidsdagen, som etterfølges av kjapp middag og deretter korpsøvelse og hjem og legge unger og ... så får vi se, jeg har et prosjekt på gang med å tømme et rom for å lage barnerom, samtidig som et løfte til meg selv om en halvtime i huset ellers for å holde oss flytende, det er en del klesvask som burde brettes, og enda mer som burde vaskes.... også har jeg et ønske om å skifte på senga, rett og slett fordi jeg frøys i natt og vil ha flanell! Og vil ikke vente til helga ;)
 
Åhh, sove hadde vært godt ja. Men jeg er godt igang med arbeidsdagen, som etterfølges av kjapp middag og deretter korpsøvelse og hjem og legge unger og ... så får vi se, jeg har et prosjekt på gang med å tømme et rom for å lage barnerom, samtidig som et løfte til meg selv om en halvtime i huset ellers for å holde oss flytende, det er en del klesvask som burde brettes, og enda mer som burde vaskes.... også har jeg et ønske om å skifte på senga, rett og slett fordi jeg frøys i natt og vil ha flanell! Og vil ikke vente til helga ;)
Jeg må på fysio, blæææææ!
 
Skaff meg et døgn med 36 timer så skal jeg love jeg blir mer aktiv :p

Det hadde gjort seg.

Jeg går og sier at jeg trenger en to mnd permisjon fra jobb for å få hus og hjem og omrokkering på soveromskabalen og deri tømming av "siste skanse" av roterom, og hus og familie klare for julen. men 36 timers døgn hadde også gjort susen, så kunne jeg jobbet OG hatt tid hjemme. Økonomisk smartere, men muligens enda vanskeligere å få till enn perm fra jobb. Sånn på jobb trenger jeg jo egentlgi å jobbe ca 110% i min 90% stilling som medfører at jeg burde jobbet noen timer på kveldene, men det er jo de jeg allerede er i manko av på hjemmebane så...

Men jeg skravler her imminellom likevel.. Hodet mitt må ha en pustepause støtt og stadig, og effektiv er jeg jo ikke kjent for å være, det er vel derfor ting er sånn på skjeis hjemme. Andre KLARER sikkert å tømme det rommet på ei helg. Det gjør ikke jeg.
 
Back
Topp