Oktoberskravla

Kjør på, spam ivei.
Men hadde vært en fordel med flere tråder ja
Og flere innlegg i denne som jeg kan svare på så skal vi gjøre den lang...

Desember... Da starter jeg vel minst mine 24 julestemningskalenderen-tråder men de avstedkommer ikke alltid like mange svar desverre. Og ellers er mnd stappfull av avslutninger og konserter men også en del juletråder

November. Da skal vi på tur men det er roligere på jobb og bare nesten kaos hjemme så litt mer skravle.

Oktober er en del jobb. Og mye hjemme. Jeg snikskravler, men da er det lettere med slike tråder. Ikke finne på nye og følge opp. Bare skravle litt mellom slaga. Snike til meg en pause her og der
 
Isj. Her har det vært deilig sol i dag.
Kom litt sol sånn nesten i alle fall nå før vi dro på korps, regnet er utsatt til 21 i følge yr. Regn i natt. Vi får se.

Det er høst. Det er ikke sol og kaldt og fine farger og frisk luft der her på mine trakter. Det er vått, grått, tåke og regn. Jevnt over
 
Au, det er vondt! God bedring!
Er ikke så ille enda, kjenner jeg er potte tett, begynner å få vondt i bihulene og en murrende "typisk bihulebetennelse"-hodepine.
Hvert å kjøpt paracett og nesespray nå
 
Er ikke så ille enda, kjenner jeg er potte tett, begynner å få vondt i bihulene og en murrende "typisk bihulebetennelse"-hodepine.
Hvert å kjøpt paracett og nesespray nå

Neseskyllehorn. Det finner mannen frem hver gang det behynner å krible
 
Kjent problem. Håper han setter pris på det du gjør
Hos oss er det litt annerledes

Og jeg har lært meg med årene å se det fine i det.
Han prioriterer slett ikke de tingene jeg synes er viktig. Og jeg prioriterer ikke det han synes er viktig. Men tilsammen blir det bra. Vi har lært oss å sette pris på det den andre gjør og se at helheten er bedre enn hva hver av oss gjør
 
Back
Topp