Tidlig ultralyd

Jeg hadde en smertefri blødning som stoppet, og dro til lege. Heldigvis for meg hadde de akkurat fått ultralydapparat der, og jeg fikk se et litt over 7 uker gammelt foster med bankende hjerte :Heartred tenker å bestille en privat ultralyd i uke 12, for det gjorde jeg sist og da fikk vi veldig fine bilder i både 2D og 3D :love7
 
Har time hos gyn når jeg er 5+3, det er vel fortidlig å se noe da?

Jeg bestilte meg time nå i dag når jeg er 6+3, her anbefalte hun det så det skulle være større sjanse for å se noe liv :)
Så har jeg i tillegg bestilt time når jeg er ca 12 uker :wacky:

Jeg har fått time på sykehuset når jeg er 5+1. Regner med det er for tidlig å se noe da :( men er lovet tidlig ultralyd senere :)

Jeg skal på TUL i uke 7, så jeg har begynt nedtelling til det :D

Om dere vil være med å telle ned til TUL, så har vi en nedtellingstråd til dette under «våre leker» :D
 
Jeg skl til min fastlege 7. oktober, regner ikke med å få noe ultralyd der, selv om jeg vet de har ultralyd apparat på legekontoret, men håper da å få en henvisning til TUL :happy:
 
Jeg skl til min fastlege 7. oktober, regner ikke med å få noe ultralyd der, selv om jeg vet de har ultralyd apparat på legekontoret, men håper da å få en henvisning til TUL :happy:
Krysser fingrene! :D
 
Hva ser de på tidlig ultralyd? Eller, hva sjekker de?

Vet de sjekker at hjertet slår og lengden liksom. Men ser de etter andre ting?
 
Hva ser de på tidlig ultralyd? Eller, hva sjekker de?

Vet de sjekker at hjertet slår og lengden liksom. Men ser de etter andre ting?

Tror det kommer litt ann på hva som er grunnen til at man drar dit i første omgang. Jeg har kun vært på TUL for å sjekke lengden. Og da at hjerte slo og at alt så bra ut. Men er sjekka ikke så mye annet som jeg vet om
 
Hele denne vente grei med graviditeter er helt pyton :hilarious:
Enig, eller når du kommer der du har en fin gravidkule og «alle vet det» og de hærlige trygge sparka er jo litt koselig da, men bare for en periode :p
 
Enig, eller når du kommer der du har en fin gravidkule og «alle vet det» og de hærlige trygge sparka er jo litt koselig da, men bare for en periode :p
Ja, det er koselig. Men så er man over i den siste perioden der man er tung og fæl og alt er et ork :hilarious:

Var "heldig" og slapp den siste mnd sist, og stor sannsynlighet for at jeg "slipper" den nå også:wideyed:
 
Ja, det er koselig. Men så er man over i den siste perioden der man er tung og fæl og alt er et ork :hilarious:

Var "heldig" og slapp den siste mnd sist, og stor sannsynlighet for at jeg "slipper" den nå også:wideyed:
Jeg gikk 4 dager over termin sist, så forventer nesten det denne ganga også. Begynte å bli et ork de 3 siste ukene før termin, for da følte jeg meg ferdig :hilarious:
 
Jeg gikk 4 dager over termin sist, så forventer nesten det denne ganga også. Begynte å bli et ork de 3 siste ukene før termin, for da følte jeg meg ferdig :hilarious:
Ja, jeg fikk første 1 min inn på termin dagen. Og da hadde jeg gått og tråkka uti myra den dagen fødselen startet for jeg orket ikke mer :hilarious:

Med siste så ble det litt vell kjapt at de ringte fra sykehuset og sa at han måtte ut samme dagen :wideyed:, men :hilarious:
 
Når er det greit å ta tul? Har bestilt time til når jeg er 6+4 .. tilfelle jeg ikke får henvisning
Er det for tidlig?
 
Når er det greit å ta tul? Har bestilt time til når jeg er 6+4 .. tilfelle jeg ikke får henvisning
Er det for tidlig?
Jeg var på TUL med førstemann når jeg var 6+4, og da både så vi og hørte hjerte:Heartred
 
Har bestilt privat TUL i uke 8 :) Vel verdt den tusenlappen!
 
Legen henviste til Tul og fikk ikke gjort stort annet enn BT, vekt og urinprøve for å bekrefte gravdiitet. Og jeg er gravid da :p bekreftet av legen. Hehe..
Det som bekymret meg litt var at hun sa det var litt høyt blodtrykk. Jeg blir automatisk nervøs, da jeg har veldig anstrengt forhold til BT etter svangerskapsforgiftning sist. Så tror nok det kanskje var nerver. Håper jeg.
Hun skrev i henvisning at jeg måtte inn innen en uke. Men da er jeg da evt max 6+0 og ser nok ikke noe hjerte kanskje?
 
Uke 13 hos Lundring på Jessheim! Hadde en super opplevelse der med forrige barn i uke 13.
 
Back
Topp