Positiv digital, svak RFSU.

HellaBella

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Hvem skal jeg stole på? Blir litt stressa når RFSU strimmelen er så svak. Ser at streken er der, men den er jo ikke drit sterk akkurat! Jeg har en digital til, men tenkte ta den om noen dager, for å se økning av antall uker! Hva tror dere? Burde jeg være bekymret? ❤️
 
Digital er jo safe da:happy: tenker du kan puste med magen jeg altså :rolleyes:
Har du bilde?
 
RFSU strimmeltestene er veldig svake i styrken.

Uten at jeg skal si det helt sikkert, men har hørt at HCG må være over 200 for at den digitale skal slå ut ed 2-3 og da er jo ikke den strimmelen så veldig sterk.
 

Vedlegg

  • Snapchat-1167658350.jpg
    Snapchat-1167658350.jpg
    30,2 KB · Visninger: 244
Digital er jo safe da:happy: tenker du kan puste med magen jeg altså :rolleyes:
Har du bilde?

Jeg kastet den faktisk, tok bilde men lagret det ikke! Sendte det til en venninne på snap. Asså det er en tydelig svak rosa strek.. litt sterkere enn denne jeg legger med. Som jeg tok før den digitale.
 

Vedlegg

  • 0B359BF9-4F2A-4ABD-A730-DE57B3BF962E.jpeg
    0B359BF9-4F2A-4ABD-A730-DE57B3BF962E.jpeg
    24,5 KB · Visninger: 225
Jeg har bare testet med RFSU så langt og den var rosa. De to første veldig svake, den 3. fin rosa. Fortsatt 3 dager til ikm og vurderer om jeg skal prøve en vanlig:sorry: men blir jo tullete redd for at det ikke skal komme opp noe:eek:
 
Jeg kastet den faktisk, tok bilde men lagret det ikke! Sendte det til en venninne på snap. Asså det er en tydelig svak rosa strek.. litt sterkere enn denne jeg legger med. Som jeg tok før den digitale.

no worries for deg assa. Styrken er forskjellig pga fargestoff :smug:
 
Jeg har bare testet med RFSU så langt og den var rosa. De to første veldig svake, den 3. fin rosa. Fortsatt 3 dager til ikm og vurderer om jeg skal prøve en vanlig:sorry: men blir jo tullete redd for at det ikke skal komme opp noe:eek:

3 dager til ikm?! Når fikk du positiv? :happy: Ikm i morgen her! Tror forresten du kan trygt ta en digital nå ❤️
 
82884D59-743B-40F6-8565-871C2BCEA271.jpeg 75CC2AD4-9702-4A84-9C5F-0E2783B17A9B.jpeg Digital tatt på mandag, de to andre i går (onsdag). Er ikke så veldig imponert over RFSU altså :)
 
RFSU strimmeltestene er veldig svake i styrken.

Uten at jeg skal si det helt sikkert, men har hørt at HCG må være over 200 for at den digitale skal slå ut ed 2-3 og da er jo ikke den strimmelen så veldig sterk.

Sant, gir det noen dager.. og så tar jeg ny digital :happy:
 
3 dager til ikm?! Når fikk du positiv? :happy: Ikm i morgen her! Tror forresten du kan trygt ta en digital nå ❤️

jeg fikk positiv allerede 7dpo:hilarious:
Visste det var noe på gang, men den var super,super svak. Fin og rosa 9dpo:D
Tipper el var et par dager før enn vanlig, merket ikke no el-slim eller. Og sex har vi hele tiden:cat:
 
Jeg tok Babyplan sin stav-test (er vel ikke tidlig den tror jeg) samt Make Sure sine tidlig-tester, men synes alle testene jeg tok var veldig svak positiv. Men så tok jeg digital 1 dag over IKM og den viste jo "Gravid 1-2" :) Velger å stole på digital testene jeg da. Har tatt 2 digitale til, bare for å følge med. I går (5+1) fikk jeg "Gravid 3+" på digital :happy:
 
Min første babyplan. Fikk 1-2 på digital samtidig :) så stol på digital :) mine babyplan tester er veldig sterke nå.
 

Vedlegg

  • 6262F849-8AF9-4DEE-B1C0-E1B4907F6154.jpeg
    6262F849-8AF9-4DEE-B1C0-E1B4907F6154.jpeg
    21,4 KB · Visninger: 131
Hvem skal jeg stole på? Blir litt stressa når RFSU strimmelen er så svak. Ser at streken er der, men den er jo ikke drit sterk akkurat! Jeg har en digital til, men tenkte ta den om noen dager, for å se økning av antall uker! Hva tror dere? Burde jeg være bekymret? ❤️
Jeg opplevde deg samme med tvillinggraviditet i 2016, og nå igjen denne gangen. Stoler med på CB enn RFSU. Ikke stress med rfsuen:Heartred
 
Jeg hadde negativt på to type strimler, A1 og tidlig rfsu samme dag som jeg fikk positiv digital.
 
Digital!
Jeg har også ikke sterke streker på eBay sine strimmel, men CB både vanlig og digital har vært mye bedre! Så slutter med testing nå jeg ;p og tar to digitale :)
 
Digital!
Jeg har også ikke sterke streker på eBay sine strimmel, men CB både vanlig og digital har vært mye bedre! Så slutter med testing nå jeg ;p og tar to digitale :)

Skal ta den siste digitale om noen dager.. så gir jeg meg med testing og!
 
Back
Topp