Positiv digital, svak RFSU.

En tråd i 'Juni 2020' startet av HellaBella, 26 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Hvem skal jeg stole på? Blir litt stressa når RFSU strimmelen er så svak. Ser at streken er der, men den er jo ikke drit sterk akkurat! Jeg har en digital til, men tenkte ta den om noen dager, for å se økning av antall uker! Hva tror dere? Burde jeg være bekymret? ❤️

2. Bella83 Gift med forumet Junilykke 2020 ♡ Desemberskattene 2014

Digital er jo safe da:happy: tenker du kan puste med magen jeg altså :rolleyes:
    Har du bilde?

3. Stallkjærringa Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Novemberlykke 2015 Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

RFSU strimmeltestene er veldig svake i styrken.

Uten at jeg skal si det helt sikkert, men har hørt at HCG må være over 200 for at den digitale skal slå ut ed 2-3 og da er jo ikke den strimmelen så veldig sterk.

Vedlagte filer:

• Optimistisk Optimistisk x 1
  4. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg kastet den faktisk, tok bilde men lagret det ikke! Sendte det til en venninne på snap. Asså det er en tydelig svak rosa strek.. litt sterkere enn denne jeg legger med. Som jeg tok før den digitale.

Vedlagte filer:

5. Bella83 Gift med forumet Junilykke 2020 ♡ Desemberskattene 2014

Jeg har bare testet med RFSU så langt og den var rosa. De to første veldig svake, den 3. fin rosa. Fortsatt 3 dager til ikm og vurderer om jeg skal prøve en vanlig:sorry: men blir jo tullete redd for at det ikke skal komme opp noe:eek:

• Enig Enig x 1
  6. Bella83 Gift med forumet Junilykke 2020 ♡ Desemberskattene 2014

no worries for deg assa. Styrken er forskjellig pga fargestoff :smug:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Vil ha 2-3 uker
    Hehe.. takk for svar.. :p føler meg litt sånn førstegangsgravid igjen :joyful:

8. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

3 dager til ikm?! Når fikk du positiv? :happy: Ikm i morgen her! Tror forresten du kan trygt ta en digital nå ❤️

9. Anonym2020 Blir kjent med forumet Junilykke 2020 ♡

82884D59-743B-40F6-8565-871C2BCEA271.jpeg 75CC2AD4-9702-4A84-9C5F-0E2783B17A9B.jpeg Digital tatt på mandag, de to andre i går (onsdag). Er ikke så veldig imponert over RFSU altså :)

• Optimistisk Optimistisk x 1
  10. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Sant, gir det noen dager.. og så tar jeg ny digital :happy:

11. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Oj se der ja.. jøss! RFSU er nok ikke så bra nei!

12. Bella83 Gift med forumet Junilykke 2020 ♡ Desemberskattene 2014

jeg fikk positiv allerede 7dpo:hilarious:
    Visste det var noe på gang, men den var super,super svak. Fin og rosa 9dpo:D
    Tipper el var et par dager før enn vanlig, merket ikke no el-slim eller. Og sex har vi hele tiden:cat:

13. Saile Glad i forumet Maiblomstene 2020

Jeg tok Babyplan sin stav-test (er vel ikke tidlig den tror jeg) samt Make Sure sine tidlig-tester, men synes alle testene jeg tok var veldig svak positiv. Men så tok jeg digital 1 dag over IKM og den viste jo "Gravid 1-2" :) Velger å stole på digital testene jeg da. Har tatt 2 digitale til, bare for å følge med. I går (5+1) fikk jeg "Gravid 3+" på digital :happy:

14. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Min første babyplan. Fikk 1-2 på digital samtidig :) så stol på digital :) mine babyplan tester er veldig sterke nå.

Vedlagte filer:

15. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Jeg opplevde deg samme med tvillinggraviditet i 2016, og nå igjen denne gangen. Stoler med på CB enn RFSU. Ikke stress med rfsuen:Heartred

16. Friluftsmor Glad i forumet Junilykke 2020 ♡ Sensommerbarna 2016

Jeg hadde negativt på to type strimler, A1 og tidlig rfsu samme dag som jeg fikk positiv digital.

17. Peonen Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Snøfnuggene 2018

Digital!
    Jeg har også ikke sterke streker på eBay sine strimmel, men CB både vanlig og digital har vært mye bedre! Så slutter med testing nå jeg ;p og tar to digitale :)

• Liker Liker x 1
  18. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Skal ta den siste digitale om noen dager.. så gir jeg meg med testing og!

19. Peonen Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Snøfnuggene 2018

Jeg også! Kjøpte meg en i dag :p

• Liker Liker x 1
  20. Bella83 Gift med forumet Junilykke 2020 ♡ Desemberskattene 2014

Jeg skal handle meg en i morgen:smug:

• Liker Liker x 1

Del denne siden