Bugaboo Ant

Takk for innspill. Bugaboo lager kjempegode vogner så ikke overraskende at du er fornøyd. Jeg tror vi avventer litt med denne, mini vokser i et forrykende tempo og er allerede veldig stor for alderen så mistenker at han kjapt vil vokse ut av denne. Så bra at man kan kjøpe fotbrett, men til den prisen syns jeg jammen det burde vært inkludert ;)
Det er sant :wtf:
den tåler 22kg da så holder lenge ifht mangen andre triller :happy: babyzen yoyo + ser jo også veldig bra ut, og den er kanskje litt billigere og :)
 
Takk for innspill. Bugaboo lager kjempegode vogner så ikke overraskende at du er fornøyd. Jeg tror vi avventer litt med denne, mini vokser i et forrykende tempo og er allerede veldig stor for alderen så mistenker at han kjapt vil vokse ut av denne. Så bra at man kan kjøpe fotbrett, men til den prisen syns jeg jammen det burde vært inkludert ;)
Leste en anmeldelse av den fra en svensk dame. Hun fikk plass til en ganske stor unge i den så lenge ikke kalesjen ble dratt over.
Ryggen kan forlenges akkurat som på Bee og den tåler 22kg
 
Det er sant :wtf:
den tåler 22kg da så holder lenge ifht mangen andre triller :happy: babyzen yoyo + ser jo også veldig bra ut, og den er kanskje litt billigere og :)
Ikke så veldig mye billigere og da må du ha barnet vekk fra deg samt at du ikke får full liggestilling
 
Jeg anbefaler dere å bruke hovedvognen som sovevogn i barnehagen. Da vet dere at barnet har en kvalitetsvogn, han er allerede vant til vognen, og min erfaring er at barnehageansatte er svært forsiktige med nye vogner som Bugaboo, Stokke osv. De ser jo med en gang om det er en brukt Simo kjøpt til 400 kr eller en Bugaboo til 11 000 kr.

Når det gjelder reisetrille har jeg kun prøvd Babyjogger City Tour. Vi har den forrige versjonen og fikk den svært rimelig, fordi BabyShop hadde 40 % på alle røde produkter på Valentine's Day. Ikke hadde jeg fått med meg at det var Valentine's Day og ikke ville jeg valgt rød vogn, men slik ble det. :) Vi har i alle fall vært veldig fornøyd med den! Det eneste aberet er at den har liten handlekurv.
 
Back
Topp