Tidlig ultralyd

Jeg skal ta kontakt med legen i slutten av neste uke. Mtp å finne termimdato. Så håper/regner med at jeg da får henvisning til TUL på sykehuset sånn at den timen kommer i uke 6-7 en gang.
Erfaringsmessig så ser man veldig lite i uke 5 ihvertfall :hilarious:
 
Er 4+6 i dag og legen min henviste meg til TUL som skal tas i uke 10-12:) Aaaaalt for lenge å vente til:hilarious:
 
Usikker på når, men lyst mellom uke 8 og 12 en gang. Hehe, da ser vi i allefall hjerte banke, hvis det gjør det. ❤
 
Vet ikke når. Venter på time fra sykehuset. Skal bli tett oppfulgt med ultralyder :)
 
Jeg skal ta kontakt med legen i slutten av neste uke. Mtp å finne termimdato. Så håper/regner med at jeg da får henvisning til TUL på sykehuset sånn at den timen kommer i uke 6-7 en gang.
Erfaringsmessig så ser man veldig lite i uke 5 ihvertfall :hilarious:
Vet du termin egentlig eller? :)
 
Vet du termin egentlig eller? :)
Sånn egentlig så tror jeg jo at jeg har relativt god peiling, mtp når jeg fikk så svake positive tester i starten. Men jeg har ikke hatt mensen siden jeg tok ut spiralen for 8 uker siden. Og jeg hadde positive El tester i 12 dager, så eggløsninga kan jo ha vært mye tidligere enn den dagen jeg går ut ifra. Og sist så ble jeg flytta 8 dager frem etter det jeg trodde mtp eltestene. Så mye er jo usikkert, selv om det ikke kan være snakk om mange uker.
 
Har bestilt time til onsdag hos fastlegen, så håper hun er snill og henviser meg til tul. Ellers får jeg leite på nett etter plasser i Agder som utfører tul ril rimelige priser :p
 
Sånn egentlig så tror jeg jo at jeg har relativt god peiling, mtp når jeg fikk så svake positive tester i starten. Men jeg har ikke hatt mensen siden jeg tok ut spiralen for 8 uker siden. Og jeg hadde positive El tester i 12 dager, så eggløsninga kan jo ha vært mye tidligere enn den dagen jeg går ut ifra. Og sist så ble jeg flytta 8 dager frem etter det jeg trodde mtp eltestene. Så mye er jo usikkert, selv om det ikke kan være snakk om mange uker.
Åja, ja da er det jo gjerne greit å få sjekke!
 
Skal til legen mandag, for å bli henvist til TUL for å bekrefte liv,og fastsette termin. Så tenker da i uke 8 ca, så om 3-4 uker... d e jo ei evighet til :/
 
Jeg skal ta kontakt med legen i slutten av neste uke. Mtp å finne termimdato. Så håper/regner med at jeg da får henvisning til TUL på sykehuset sånn at den timen kommer i uke 6-7 en gang.
Erfaringsmessig så ser man veldig lite i uke 5 ihvertfall :hilarious:

Kan man bli henvist når man ikke har hatt mens? :)
 
Kan man bli henvist når man ikke har hatt mens? :)
Ja, de pleier å gjøre det. For å finne termindato.
Så jeg håper de fortsatt gjør det. Mtp at jeg har tatt veldig feil før.
 
Ja, de pleier å gjøre det. For å finne termindato.
Så jeg håper de fortsatt gjør det. Mtp at jeg har tatt veldig feil før.

Satser på det. Tok ut spiral 9. August.
Jeg vet jo ca eggløsning da, men alikvel! :p jeg vil komme så tidlig i kontakt med sykehuset som mulig pga svangerskapsforgiftning sist.. Så kanskje de kan slå de sammen:)
 
Satser på det. Tok ut spiral 9. August.
Jeg vet jo ca eggløsning da, men alikvel! :p jeg vil komme så tidlig i kontakt med sykehuset som mulig pga svangerskapsforgiftning sist.. Så kanskje de kan slå de sammen:)
Ja, ikke sant. Jeg er usikker på eggløsninga også, men går bare ut ifra en dag til de evt endrer den. Men jeg vil ikke inn for tidlig heller, for da ser de ikke noe hjerte som slår, og det er en usikkerhet jeg helst vil slippe.
 
Ja, ikke sant. Jeg er usikker på eggløsninga også, men går bare ut ifra en dag til de evt endrer den. Men jeg vil ikke inn for tidlig heller, for da ser de ikke noe hjerte som slår, og det er en usikkerhet jeg helst vil slippe.
Absolutt!! Den ser jeg.
Jeg er ganske sikker på 13. På grunn av test og temping, men det trenger jo ikke de å vite:p
 
Back
Topp