Bugaboo Ant

A

Ardadine

Guest
https://www.sprell.no/bugaboo-ant?u...1nslN5S9kGdj7b61MSpOlcc_uc-qck1Vvj8rTW_sVyO2Y

Er det noen som har rukket å gjøre seg opp noen tanker om denne? Vi har Bugaboo Fox og er strålende fornøyd, så da denne ble lansert tenkte jeg at det må være den perfekte ekstra-trilla til reiser, soving i bhg mv. Men har sett noen anmeldelser hvor noen beklager seg over at den er litt liten for å sove i (har stort barn så det er et minus her), samt at det mangler fotstøtte slik at beina dingler. Har noen tips til en god trille som enkelt kan slås sammen, og som kan brukes som sovevogn i barnehage + reisetrille? Jeg er ganske ny i vogn-jungelen, så håper å kunne dra nytte av mer erfarne vogneksperter ☺️
 
Jeg synes den er alt for dyr ifht hva du får med. Og synes det er upraktisk at det ikke er fotbrett. Og i alle fall ikke noe egnet sovevogn i bhg.

Men om man feks reiser myyye på fly så joda, sikkert praktisk. Men man kan fint vøre fornød med en trille til en mye lavere pris også.

Ville hatt en bedre mer solid vogn i bhg.

Om ikke dere vil bruke bugabo fox til det ville jeg anbefalt å kjøpe en skikkelig stødig brukt emmaljunga, simo, brio vogn feks å ha stående i bhg og heller kjøpe en vogn nr 3 som reisetrille.

Hvilken reisetriller som er mest praktisk kommer litt ann på bruken.

For meg er de viktigste tingene.

-lett å legge sammen og tar relativ liten plass
-helt eller nesten full liggestilling
-fotbrett
-grei strl på kurv under ( hos meg blir det brukt mye som kjøpesenter trille)

Sjekk ut, Yngi serien til barnas hus, de har flere praktiske triller til en rimelig pris, ellers har kos med kidsa en utrolig flott trille som jeg er helt solgt på (kenz air) fra usa. Tåler mer vekt i selve vogna, på håndtaket og den har romslig kurv.
 
Last edited:
Ant er ment som en reisetrille og ikke som sovevogn/barnehagevogn tenker jeg.
Leste også kommentarer ift manglende fotstøtte, men sånn har det vært på yoyo i flere år også og finnes universale som kanskje kan passe til Ant og.
Det ant kommer til å selge for er at det er eneste vogn av denne størrelsen (med unntak av cybex eazy twist) som kan snu sittedelen mot deg
 
Jeg synes den er alt for dyr ifht hva du får med. Og synes det er upraktisk at det ikke er fotbrett. Og i alle fall ikke noe egnet sovevogn i bhg.

Men om man feks reiser myyye på fly så joda, sikkert praktisk. Men man kan fint vøre fornød med en trille til en mye lavere pris også.

Ville hatt en bedre mer solid vogn i bhg.

Om ikke dere vil bruke bugabo fox til det ville jeg anbefalt å kjøpe en skikkelig stødig brukt emmaljunga, simo, brio vogn feks å ha stående i bhg og heller kjøpe en vogn nr 3 som reisetrille.

Hvilken reisetriller som er mest praktisk kommer litt ann på bruken.

For meg er de viktigste tingene.

-lett å legge sammen og tar relativ liten plass
-helt eller nesten full liggestilling
-fotbrett
-grei strl på kurv under ( hos meg blir det brukt mye som kjøpesenter trille)

Sjekk ut, Yngi serien til barnas hus, de har flere praktiske triller til en rimelig pris, ellers har kos med kidsa en utrolig flott trille som jeg er helt solgt på (kenz air) fra usa. Tåler mer vekt i selve vogna, på håndtaket og den har romslig kurv.


Tusen takk for nyttige betraktninger! Er enig i at det nok er lurt å ha en mer stødig vogn i barnehagen som man kanskje ikke er så redd for, tror mange av de blir utsatt for litt røff behandling.
 
Ant er ment som en reisetrille og ikke som sovevogn/barnehagevogn tenker jeg.
Leste også kommentarer ift manglende fotstøtte, men sånn har det vært på yoyo i flere år også og finnes universale som kanskje kan passe til Ant og.
Det ant kommer til å selge for er at det er eneste vogn av denne størrelsen (med unntak av cybex eazy twist) som kan snu sittedelen mot deg

Ja jeg tror nok du har rett i at dette er en reisetrille og ikke en sovevogn. Hadde håpet på å finne en vogn som kunne brukes til begge deler, men kvalitetene som gjør en sovevogn god er kanskje ikke forenelig med en lett og god reisetrille :)
 
Ja jeg tror nok du har rett i at dette er en reisetrille og ikke en sovevogn. Hadde håpet på å finne en vogn som kunne brukes til begge deler, men kvalitetene som gjør en sovevogn god er kanskje ikke forenelig med en lett og god reisetrille :)
Sovevogn er kanskje enten bedre å kjøpe brukt eller bruke den dere har hatt til nå og så kjøpe en reisetrille til bruk ellers/til det
 
Ville ikke brukt trille som sovevogn i barnehagen, men en mer stødig og robust vogn eks simo eller emmaljunga. Kjøp gjerne brukt på Finn.
 
Ville ikke brukt trille som sovevogn i barnehagen, men en mer stødig og robust vogn eks simo eller emmaljunga. Kjøp gjerne brukt på Finn.
Jepp, tror det må bli løsningen. Veldig greit å ha en vogn i barnehagen som man ikke er redd for :)
 
Oi nå ble jeg nysgjerrig her. Hva er forskjellen på Fox og Cameleon? De ser jo identiske ut, men Cameleonen ligger på cirka 10k.
Cameleon er en eldre modell og de har ikke like funksjoner samt forskjellige hjul blant annet
Har ikke studert cameleon siden den aldri har vært aktuell for oss
 
Jepp, tror det må bli løsningen. Veldig greit å ha en vogn i barnehagen som man ikke er redd for :)

Så er det mange brukte sovevogner på Finn. Vi har kjøpt våre for 300 og 400 kr ( simo og emmaljunga). De er godt brukt, men fungerer ypperlig som sovevogner. Så har vi heller lagt pengene i den vogna vi har hjemme.
 
Så er det mange brukte sovevogner på Finn. Vi har kjøpt våre for 300 og 400 kr ( simo og emmaljunga). De er godt brukt, men fungerer ypperlig som sovevogner. Så har vi heller lagt pengene i den vogna vi har hjemme.
Ikke sant. Får sette opp et søk på finn, for oss er det avgjørende at den har 5punktsele. Prøvde en brukt vogn uten det i dag (gammel Emmaljunga) og der følte jeg ikke at han lå trygt skulle han vri seg rundt :nailbiting:
 
Ikke sant. Får sette opp et søk på finn, for oss er det avgjørende at den har 5punktsele. Prøvde en brukt vogn uten det i dag (gammel Emmaljunga) og der følte jeg ikke at han lå trygt skulle han vri seg rundt :nailbiting:

Finnes universal seler man kan kjøpe å feste i vogna. Har det i begge sovevognene.
 
Jeg har den og er kjempefornøyd :D liten og nett og ser ut som en dukkevogn nesten vedsiden av emmaljunga :hilarious:
Mine kriterier var:
Vendbar sittedel
Justerbart håndtak
Full liggestilling
Kan taes med som håndbagasje på fly
Svingbare forhjul
En annen fordel er at du kan trille den etter den som en trillekoffert når den er klappet sammen.

Jeg savnet fotbrett men dette kommer for salg etterhvert i følge den messen som nettopp har vært Tyskland, og man kan kjøpe en stropp så man kan bære vogna hvis du ikke vil trille den etter deg :)

Kommer dog ikke til å bruke den som sovevogn i bhg ;)
 
Jeg har den og er kjempefornøyd :D liten og nett og ser ut som en dukkevogn nesten vedsiden av emmaljunga :hilarious:
Mine kriterier var:
Vendbar sittedel
Justerbart håndtak
Full liggestilling
Kan taes med som håndbagasje på fly
Svingbare forhjul
En annen fordel er at du kan trille den etter den som en trillekoffert når den er klappet sammen.

Jeg savnet fotbrett men dette kommer for salg etterhvert i følge den messen som nettopp har vært Tyskland, og man kan kjøpe en stropp så man kan bære vogna hvis du ikke vil trille den etter deg :)

Kommer dog ikke til å bruke den som sovevogn i bhg ;)
Både fotbrett og bærestropp kommer for salg i 2020 leste jeg
 
Jeg har den og er kjempefornøyd :D liten og nett og ser ut som en dukkevogn nesten vedsiden av emmaljunga :hilarious:
Mine kriterier var:
Vendbar sittedel
Justerbart håndtak
Full liggestilling
Kan taes med som håndbagasje på fly
Svingbare forhjul
En annen fordel er at du kan trille den etter den som en trillekoffert når den er klappet sammen.

Jeg savnet fotbrett men dette kommer for salg etterhvert i følge den messen som nettopp har vært Tyskland, og man kan kjøpe en stropp så man kan bære vogna hvis du ikke vil trille den etter deg :)

Kommer dog ikke til å bruke den som sovevogn i bhg ;)

Takk for innspill. Bugaboo lager kjempegode vogner så ikke overraskende at du er fornøyd. Jeg tror vi avventer litt med denne, mini vokser i et forrykende tempo og er allerede veldig stor for alderen så mistenker at han kjapt vil vokse ut av denne. Så bra at man kan kjøpe fotbrett, men til den prisen syns jeg jammen det burde vært inkludert ;)
 
Back
Topp